اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

توجه به ورزش استان البرز و توسعه امکانات ورزشی

استاندار البرز بر توجه بیش از پیش به ورزش این استان تأکید کرد و گفت: توسعه امکانات ورزشی یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها باشد.

توجه به ورزش استان البرز و توسعه امکانات ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری عصر امروز در مراسم بزرگداشت پارالمپیک در استان البرز که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در زمینه ورزش باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، ارائه امکانات و تجهیزات به سالن‌های ورزشی است.

وی تأکید کرد: استان البرز دارای استعدادهای فراوان در زمینه ورزش است که باید برای پرورش بیشتر این استعدادها تلاش بیشتری شود.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه استان البرز دارای مشکلات و کمبودهایی است اما توانسته گام‌هایی بسیار خوبی را در پرورش استعدادهای ورزشی بردارد و در این مسیر بسیار موفق عمل کند.

طاهری، قهرمان‌پروری را یکی از مهم‌ترین افتخارات استان البرز عنوان کرد و گفت: استان البرز دارای مدال‌آوران بسیاری است که این ورزشکاران توانسته‌اند، در رشته‌های مختلف افتخارات بسیار خوبی را برای کشور و استان کسب کنند.

وی گفت: داشتن نقص عضو دلیل محکمی برای کسب افتخارات نیست، چراکه کارهای بزرگ باید به دست انسان‌های بزرگ به منصه ظهور برسند.

استاندار البرز تأکید کرد: خانواده ورزشی بهزیستی نیازمند نگاه ویژه است، بنابراین باید در حوزه ورزش با ترویج فرهنگ نشاط و سلامتی در میان آحاد مختلف مردم به ویژه خانواده‌های ورزشکاران بسترهای ظهور و بروز نشاط اجتماعی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول