اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد

بسیج تمام ظرفیت‌های فرهنگی ‌کشور برای تبلیغ دین ‌‌اسلام‌

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر بسیج تمام ظرفیت‌های فرهنگی ‌کشور برای تبلیغ دین ‌‌اسلام‌ گفت: طبق‌ سند چشم‌انداز با‌ید ‌بزرگترین خدمات دینی به مردم ‌ارائه شود‌.

بسیج تمام ظرفیت‌های فرهنگی ‌کشور برای تبلیغ دین ‌‌اسلام‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی ‌‌اظهار داشت: تشکل‌های دینی از جایگاه بسیار عمیق و بلندی در فرهنگ اسلامی ایران برخوردار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان‌ با تاکید بر اینکه تشکل‌های دینی به ویژه هیئات مذهبی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: با نهادینه کردن باورهای اسلامی و تعمیق باورهای دینی، اعتقادی و ارزشی مردم می توان گام بلندی در این راستا برداشت‌.

‌بزمانی یادآور شد: هیئت و هیئت‌داری باید سمت و سوی خدا را داشته باشد و به این سمت حرکت کند و اگر غیر از این باشد تشکل دینی محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: باید باورهای حسینی را به مردم جامعه القا کند چرا که آنچه که در فرهنگ حسینی نفوذ و بروز داده می‌شود خداوند است‌.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان‌ اضافه کرد: اگر ما خدا‌باوری و خدا‌محوری و ایجاد ارزش‌ها را در دستور کار قرار دهیم به اهداف تشکل‌های دینی مذهبی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سازمان تبلیغات تشکل‌های مذهبی است یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی در سند چشم‌انداز خود که مبنی بر تعامل و مشارکت جویی با مدیریت هوشمندانه است وظیفه دارد تمام ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی را برای اهداف ‌دینی و اسلامی بسیج کند‌.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان‌ در پایان تاکید کرد: ما باید با سند چشم‌انداز به جایی برسیم که بزرگترین خدمات دینی به مردم را در قالب تشکل های مردمی ارائه دهیم.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول