اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین:

شرایط ادامه تحصیلات دانشگاهی برای مددجویان در زندان‌های قزوین فراهم است

مدیرکل زندان‌های قزوین گفت: شرایط ادامه تحصیلات دانشگاهی برای مددجویان در زندان‌های قزوین فراهم است.

شرایط ادامه تحصیلات دانشگاهی برای مددجویان در زندان‌های قزوین فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار داشت: با تمهیدات لازم در زندان‌ها، مددجویان واجد شرایط در مقاطع مختلف دانشگاهی ادامه تحصیل می‌دهند.

وی افزود: تحمل مجازات حبس نباید مانع تحصیل یا ادامه آن در زندان‌ها باشد، باید از همه ظرفیت‌های موجود برای ایجاد انگیزه و تشویق مددجویان به کسب علم و دانش در دانشگاه‌ها بهره گرفت.

مدیرکل زندان‌های قزوین کسب علم و دانش از سوی مددجویان را برنامه‌ای مهم برای تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی دانست و افزود: اوقات فراغت مددجویان بهترین فرصت برای فراگیری علم و دانش است و آنها باید قدر این فرصت مهم را در طول مدت حبس خود بدانند.

فراست‌طلب رسالت آموزشی در زندان‌ها را در راستای بازپروری مددجویان بسیار سنگین توصیف کرد و گفت: مددجویان باید با فراگیری علم و دانش و آگاهی بتوانند کمبودها و ضعف‌های گذشته خود را جبران کرده و مسیر درست زندگی را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مالی انجمن حمایت زندانیان، مددجویان بی‌‌بضاعت نیز از ادامه تحصیل محروم نبوده و در این طرح آموزشی شرکت دارند.

مدیرکل زندان‌های قزوین عنوان کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های پیام نور و علمی و کاربردی در زندان‌های استان با برنامه‌ریزی و اعزام اساتید به مراکز آموزشی زندان‌ها فعال هستند که با علاقمندی مددجویان برای تحصیل در دانشگاه‌ها، توجه خاصی به این موضوع معطوف شده و با در نظر گرفتن امکانات مناسب‌تر، این برنامه در زندان‌ها بیش از پیش تقویت می‌شود.

انتهای پیام/77002/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول