اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فریدن:

وحدت و انسجام امروز فریدن مثال زدنی است

فرماندار شهرستان فریدن گفت: وحدت و انسجام امروز فریدن مثال زدنی است.

وحدت و انسجام امروز فریدن مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر هادی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس از شهرستان فریدن، در دیدار با ایشان  رسالت خبرگزاری‌ها را در جهت آگاهی بخشی به جامعه دانست و اظهار داشت: بسیاری از اعتراضات به علت ناآگاهی است که رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی دادن به مردم  در کمک به فضای جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه معمولاً اخبار کشور را از خبرگزاری فارس پیگیری می‌کنم به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فریدن اشاره کرد و گفت: شهرستان فریدن در محور اصلی اصفهان، خوزستان قرار دارد و نقطه اتصال چهار استان است  و ظرفیت‌های خوبی دارد، ولی متأسفانه بخشی از شاخص‌های رشد مبنایی را نداشته و این نیازمند کمک و مساعد مسئولان استانی است.

هادی افزود: در سال‌های اخیر بحران آب آشامیدنی در شهرستان وجود داشته که بحران اجتماعی را در پی داشته است که کمبود آب و نیترات آن باعث شده برخی از ظرفیت‌های اشتغال و توسعه استان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت به بخشی از شهرها آب رسانی شده و درعین‌حال مبلغ ده میلیارد ریال برای کاهش نیترات  آب هزینه شده است افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان نیز در حال انجام است.

فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به وضعیت طرح مسکن مهر در فریدن گفت: تاکنون   102 واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده است و 30 واحد دیگر به مردم  تحویل داده می شود.

وی با اشاره به برخی تقسیمات کشوری صورت گرفته در دو سال اخیر گفت: تکمیل پست 400کیلوولت و 63 کیلوولت دامنه از جمله طرح‌های اجراشده اخیر است.

هادی، احداث دانشگاه پیام نور در داران را دارای مشکلاتی دانست و اظهار امیدواری کرد که این مشکل با کمک اساتید دانشگاه مرتفع گردد.

فرماندار شهرستان فریدن با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت فریدن، گفت: بزرگ‌ترین درمانگاه تخصصی غرب استان اصفهان  در شهر داران بوده که تأمین دستگاه سی‌تی اسکن در بیمارستان شهید رجایی ، از مراجعه ماهانه 90 نفر به شهر اصفهان و نجف‌آباد برای انجام اعمال سی،تی،اسکن جلوگیری می‌شود، همچنین احداث پایگاه امداد و نجات در داران از جمله دیگر برنامه‌ها در حوزه سلامت است.

وی با اعلام خبر اضافه شدن یک بخش جدید به نام زنده رود در این شهرستان، به اجرای طرح هادی در روستاهای بزرگ اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد دکل‌های بی، تی، اس تلفن همراه از 14 به 22 دکل از دیگر اقدامات انجام‌شده در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان فریدن در پایان با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت پذیرش سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را دارد افزود: سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی به ویژه صنایع مرتبط با محصول سیب‌زمینی مورد نیاز است که در این رابطه زمین و شرایط لازم در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول