اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

اقتدار امروز کشور محصول انسجام درونی ملت ایران است

امام جمعه دماوند گفت: اقتدار امروز کشور محصول انسجام درونی ملت ایران است و این وحدت باید هر روز تقویت شود.

اقتدار امروز کشور محصول انسجام درونی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان دماوند افزود: اگر خداوند اراده کند تلاش‎های دشمن نتیجه‌ای معکوس خواهد داشت.

امام جمعه دماوند اظهار کرد: در این میان هم باید از مردم همیشه حاضر در صحنه برای تحمل سختی‌ها و فشارهای تحریم و سکوت همراه با نشاط‌شان در عین سختی، تشکر کرد و هم از تیم مذاکره‎کننده که با اقتدار در پشت میز مذاکره حاضر شده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را فریاد زدند.

علاءالدینی اقتدار امروز کشور را محصول انسجام درونی خواند و اظهار کرد: اگر ایران زمانی در ابتدای جنگ، به دلیل فشارهای جهانی حتی قادر به وارد کردن سیم خاردار نبود، امروز می‎بینیم که با وجود همه فشارها در سال‌های اخیر، کشوری قدرتمند محسوب می‌شود.

اظهار تأسف از تدفین 2 خواننده لس‌آنجلسی در قطعه هنرمندان

امام جمعه دماوند در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تأسف از اخباری مبنی بر تدفین دو خواننده لس‌آنجلسی در قطعه هنرمندان گفت: دفن این‎ها در جایگاه هنرمندان بزرگوار و باسابقه کشورمان، باعث رنجیدگی خاطر ملت ایران و خود هنرمندان شده ‌است.

علاءالدینی ادامه داد: این مسئله باید پیگیری شود و از همه مهم‎تر هزینه‌ای که گفته می‌شود پرداخت شده است، مورد توجه واقع شود که از کجا و به چه نحوی این کار صورت گرفته است.

لزوم رفع مشکلات مسکن مهر

امام جمعه دماوند در خصوص بازار گرم تودیع و معارفه در هفته گذشته در شهرستان دماوند بیان کرد: مسئولان جدید باید در شناسایی و حل مشکلات مردم شهرستان کوشا باشند.

علاءالدینی وجود مشکلاتی در بخش مسکن مهر و توسعه بخش صنعت به دلیل قرار گرفتن در شعاع 120 کیلومتری را از مواردی خواند که باید مورد توجه فرماندار جدید شهرستان دماوند باشد.

وی مردم دماوند را مردمی قدرشناس و ولایی و هم‎فکر و همدل با مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود این همدلی‌ها و همراهی‌ها و با وجود روحیه همکاری بین مسئولان شهرستان، امیدواریم که در آینده خبرهای خوش زیادی از این شهرستان به گوش‌ برسد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول