اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مدیرکل پزشکی قانونی جدید استان زنجان معارفه شد

مراسم معارفه مهرداد ستاره به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان با حضور مسئولان برگزار شد.

مدیرکل پزشکی قانونی جدید استان زنجان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرکل دادگستری استان زنجان بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به عادی نبودن کار پزشک در مقایسه با شغل‌های دیگر اظهار داشت: مشکل کار در پزشکی قانونی وقتی عیان می‌شود که با کار پزشکان که مواجه با حالت اضطرار است، مقایسه شود.

جعفر گل‌محمدی حفظ آرامش و تکریم ارباب رجوع را از الزامات کار در پزشکی قانونی اعلام کرد و گفت: مدارا با مراجعه‌کننده‌ای که در یک حالت اضطرار به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و پاسخگویی به وی و مقام‌های قضایی و انتظامی از مشکلات کار در این حوزه است که نیازمند داشتن روحیه خاص است.

مدیرکل دادگستری استان زنجان با اشاره به ارتقای خدمات بعد از پذیرش مسئولیت توسط فروزش تصریح کرد: وی با فراهم کردن مجموعه امکانات مورد نیاز روند امور را بسیار تسهیل کرد.

این مقام قضایی کاهش مراجعات به دادسرا را از جمله اقدامات قابل توجه انجام شده در دوران مدیریت فروزش در زنجان اعلام کرد و افزود: میزان رضایت از عملکرد وی هم بالا است به طوری که تاکنون هیچ شکایتی از وی در طول پنج سال گذشته نرسیده است.

گل‌محمدی تعامل مطلوب بین پزشکی قانونی با مجموعه‌های ذیربط از جمله دادگستری، نظام پزشکی، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر محاسن فروزش در دوران مدیریتش اعلام کرد و گفت: خصوصیات خوب وی آرامش خاصی را به مجموعه بخشیده بود.

وی با اشاره به سابقه مدیریت مهرداد ستاره مدیرکل جدید در پزشکی قانونی استان زنجان گفت: سوابق پیشرفت‌های موجود در این اداره‌کل از زمان مدیریت وی آغاز شده است.

در ادامه این مراسم مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به محاسن ذکر شده از مهدی فروزش مدیرکل قبلی این اداره‌کل گفت: تحویل گرفتن کار از مدیر خوش‌اخلاق و خوش‌سابقه کار را برای مدیر بعدی با مشکل مواجه می‌کند.

مهرداد ستاره ابراز امیدواری کرد که بتواند روند کار را در اداره‌کل پزشکی قانونی استان زنجان ارتقاء دهد.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول