اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان خبر داد

ضرورت تشکیل کمیته انضباطی در هیئت کوهنوردی زنجان

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: تشکیل کمیته انضباطی یکی از ملزومات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان است.

ضرورت تشکیل کمیته انضباطی در هیئت کوهنوردی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات‌منش ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان اظهار داشت: همه مسئولان در پیشرفت کوهنوردی و صعودهای ورزشی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت رشته‌های ورزشی استان با فعالیت همه گروه‌ها و پیشکسوتان قهرمان و مربیان انجام شده، بیان داشت: اعضای هیئت باید تلاش کنند گزارش عملکرد خود را به صورت شفاف و مکتوب ارائه دهند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان خاطرنشان کرد: با وجود فضای مجازی موجود و وبلاگ‌ها مطالبات جوانان و سطح آگاهی آنان افزایش یافته و شفافیت بیشتری پیدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود با برنامه‌ریزی حل می‌شود، گفت: کوهنوردان باید به وضعیت موجود راضی نباشند و کاستی‌ها را پیگیری کنند.

بیات‌منش با اشاره به اینکه با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان، جوانان باید با رجوع به ورزش در مقابل این تهاجمات ایستادگی کنند، افزود: استان زنجان از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بزرگی برای پیشرفت برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در استان ورزشکاران و مربیان با تجربه‌ای وجود دارد، بیان داشت: نسل جوان ورزشکاران گذشته را برای خود الگو قرار دهند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان پنج هیئت کوهنوردی فعال در سطح شهرستان‌ها دارد، ادامه داد: ایجرود، ابهر، خدابنده و خرم‌دره دارای هیئت کوهنوردی هستند.

این مسئول ابراز داشت: با تلاش مسئولان به زودی در دیگر شهرستان‌ها هیئت‌های کوهنوردی راه‌اندازی می‌شود.

بیات‌منش با اشاره به اینکه ورزش همگانی و قهرمانی به عنوان دو بال پرواز برای موفقیت به یکدیگر نیاز دارند، گفت: این دو ورزش مکمل همدیگر محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های موجود در ارگان‌ها از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش و... استفاده شود، اضافه کرد: ورزش همگانی و قهرمانی باید به صورت موازی حرکت کنند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان با تاکید بر اینکه قهرمان هر استان شاخص اندازه‌گیری و پیشرفت هر استانی است، تصریح کرد: ورزشکاران قهرمان باید الگویی برای نسل‌های بعدی باشند.

این مسئول از ایجاد کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: در نخستین فرصت با رای ورزشکاران مسئولان کمیته‌ها انتخاب می‌شود.

بیات‌منش با اشاره به اینکه هر کدام از کمیته‌های تشکیل شده در استان‌ها نیز شاخص‌هایی دارند، خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران به زودی کمیته انضباطی نیز در استان تشکیل می‌شود.

وی بر ضرورت تشکیل کمیته انضباطی در استان تاکید کرد و ادامه داد: باید کارهای اجرایی بر عهده گروه‌ها باشد و هیئت کوهنوردی فقط بر امورات آنها نظارت داشته باشد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان یادآور شد: باید ظرفیت‌های موجود در ادارات توسط گروه‌های کوهنوردی فعال شود.

این مسئول ایجاد رقابت سالم در بین ورزشکاران کوهنوردی و سنگ‌نوردی را از اهداف هیئت اعلام و متذکر شد: تشکیل کمیته صندوق رفاه کوهنوردان و صعودهای ورزشی از دیگر اهداف هیئت جدید است.

بیات‌منش اذعان داشت: این کمیته با عضویت ورزشکاران همانند تشکیل صندوق اعتباری و اعطای وام برای حل مشکلات آنها راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول