اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد:

همپای کمیته امداد در رفع فقر در کهگیلویه و بویراحمد قدم برمی‌داریم

مدیرعامل بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای همکاری با کمیته امداد و کمک به مددجویان این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و آمادگی داریم تا همپای کمیته امداد در رفع فقر در استان قدم برداریم.

همپای کمیته امداد در رفع فقر در کهگیلویه و بویراحمد قدم برمی‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدرشید جبا ظهر امروز در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خدمات کمیته امداد برای دستگیری از نیازمندان قابل تقدیر است، اظهار کرد: وظیفه داریم تا جایی که ممکن است در برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد برای کمک به نیازمندان همکاری کنیم.

جبا با اشاره به موفقیت چشمگیر طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد برای مددجویان ابراز داشت: کمیته امداد در راستای اشتغال مددجویان اقدامات مؤثری انجام داده و در این زمینه نیاز است که همه ادارات و به خصوص بانک‌های عامل وارد عمل شده و مشکل اشتغال نیازمندان جامعه را برطرف کنند.

وی افزود: در راستای همکاری با کمیته امداد و کمک به مددجویان این نهاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و آمادگی داریم تا همپای کمیته امداد در رفع فقر در استان قدم برداریم.

جبا با بیان این‌که بانک ملی به تنهایی توان کمک به همه نیازمندان را ندارد، گفت: انتظار این است که بانک‌های عامل جهت ایجاد اشتغال پایدار و اجرای طرح‌های مختلف و رفع محرومیت در استان با هم همگام و همراه شوند. 

رئیس امور شعب بانک ملی استان با تأکید مجدد بر اعلام آمادگی این بانک در همکاری با کمیته امداد بیان داشت: برای مجموعه بانک ملی بزرگترین افتخار است که در راه ارائه خدمت به قشر محروم جامعه با کمیته امداد همکاری کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد در جهت خدمت رسانی به مددجویان گفت: تلاش ما این است که بستری برای رفع مشکلات مددجویان فراهم کرده تا آن‌ها برای ارتقای عزت نفس و کرامت انسانی خود به سمت اشتغال روی آورده و با توانمندی و خودکفایی از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

فرهادی با تقدیر از همکاری و تعامل بین بانک ملی و کمیته امداد به خصوص در رفع مشکلات مددجویان در دو سال گذشته، اظهار داشت: بانک‌ها به سهم خود حضوری خوب و فعال در برنامه‌های کمیته امداد دارند و هر یک به نحوی در راه کمک به پیشبرد اهداف این نهاد یاریگر ما بوده‌اند که امید است این همکاری‌ها در راه برطرف کردن مشکل محرومان توسعه یابد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان رابط بین بانک و مردم و مدافعی برای اعتبارات بانکی است چرا که نظارت لازم را در این زمینه به عمل می‌آورد، بیان کرد: در راستای توسعه اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان خواهان همکاری و تسریع در این امر هستیم.

انتهای پیام/8200/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول