اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

135 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ضرردهی دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: 135 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ضرردهی دارند.

135 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ضرردهی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر صبح امروز در جلسه روسای مراکز و واحدهای منطقه 20 دانشگاه آزاد اظهار داشت: تحولات و تغییرات در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تغییر در سیاست‌های این دانشگاه است و تیم جدید مدیریتی این دانشگاه از سوابق طولانی در عرصه آموزش عالی برخوردارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: تحولات سال‌های اخیر در عرصه آموزش عالی موجب به وجود آمدن چالش‌هایی برای دانشگاه آزاد اسلامی شده و مهم‌ترین چالش پیش رو مسائل مالی است.

این مسئول عنوان کرد: طی سال‌های اخیر در برخی موسسات آموزش عالی با رشد بی‌رویه دانشجو مواجه بودیم و برخی موسسات بدون داشتن شرایط اقدام به پذیرش دانشجو کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 135 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در کشور ضرردهی دارند، افزود: همه واحدهای منطقه باید در طرح بودجه سال آینده دقت کافی داشته و برای حل مشکلات احتمالی آتی نگاه کامل به بحث درآمدزایی طرح‌های پژوهشی داشته باشند.

همچنین در پایان این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر، اذعان داشت: عدم صدور مجوز تاسیس رشته طی دو سال گذشته موجب بروز برخی آسیب‌ها به دانشگاه آزاد اسلامی شده بود که با گشایش صورت گرفته در این زمینه امیدواریم رشته‌های درخواستی واحدها به تصویب برسد.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول