اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی صنایع کوچک در همدان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد می‌توانند برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کنند، گفت: محدودیتی در سقف پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنعتی وجود ندارد.

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی صنایع کوچک در همدان

بهرام هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تسهیلات مورد نیاز صنایع کوچک استان همدان اظهار کرد: در این راستا اعتباری در بخش صنعت، معدن و تجارت از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به فرصت فراهم شده در این زمینه نیاز است واحدهای صنعتی و صنایع کوچک با مراجعه به سایت بهین‌یاب و ثبت‌نام در این سایت نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه محدودیتی در سقف پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنعتی وجود ندارد، بیان داشت: تمام واحدهای صنعتی در سطح استان می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌‌نام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای گرفتن اطلاعات بیشتر می‌توانند به ساختمان شماره 2 شرکت شهرک‌های صنعتی همدان واقع در خیابان مهدیه روبروی بانک ملی معاونت صنایع کوچک مراجعه کنند.

هاشمی با بیان اینکه سال گذشته نیز تعدادی متقاضی در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کرده و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغیه در 28 آبان ماه نیز طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد می‌توانند به منظور تکمیل طرح خود برای دریافت تسهیلات در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: واحدهای بهره‌برداری شده و فعال، واحدهای صادراتی، واحدهایی که با کمبود سرمایه در گردش مواجه هستند، صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی و شهرک‌های فناوری استان، واحدهای عضو خوشه‌های کسب و کار و صنعتی، و واحدهایی که نیاز به تجدید ساختار و نوسازی دارند در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: در سایت بهین‌یاب بخشی تحت عنوان تأمین مالی شهرک‌ها در نظر گرفته شده که واحدهای صنعتی صنایع کوچک باید در آن بخش اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان ابراز داشت: بعد از ثبت‌نام متقاضیان، درخواست‌ها توسط اعضای کمیته استان بررسی شده و در صورت تأیید نهایی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر محدودیتی در سقف پرداخت تسهیلات برای استان و واحدهای صنعتی وجود ندارد متقاضیان با اقدام سریع می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را کنند.

هاشمی با بیان اینکه اولویت با متقاضیانی است که سریع‌تر اقدام کنند، تصریح کرد: در صورتی که ثبت‌‎نام در سطح کشور و در حد اعتبارات انجام شود این امر متوقف شده و دیگر ثبت‎‌نامی صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به ارائه کمک‌های فنی و اعتباری و نوسازی بیان داشت: در حال حاضر باید از این فرصت که محدودیتی در رقم تسهیلات ارائه شده وجود ندارد برای توسعه واحدهای صنعتی استان بهره برد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان هدف از اجرای این امر را تکمیل طرح‌ها و صنایع کوچک عنوان کرد و افزود: در این راستا باید پیگیری‌های لازم را داشته باشیم تا استان همدان سهم بیشتری را جذب کند.

وی در پایان با بیان اینکه نخستین گام باید از سوی صنعتگران استان برداشته شود، خاطرنشان کرد: در صورت ثبت‌نام صنعتگران می‌توان گام‌های بعدی را در راستای جذب اعتبارات بیشتر برای استان برداشت.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول