اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تاکید کرد

ضرورت انتقال دفاتر واحدهای صنعتی خراسان شمالی از تهران به بجنورد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی انتقال تمام دفاتر واحدهای صنعتی این استان از تهران به بجنورد را ضروری عنوان کرد.

ضرورت انتقال دفاتر واحدهای صنعتی خراسان شمالی از تهران به بجنورد

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر اینکه این مهم مصوبه دولت را هم دارد، گفت: متأسفانه برخی واحدهای صنعتی و شرکت‌ها از انتقال دفاتر امتناع می‌ورزند.

وی افزود: نمایندگان استان در این راستا پیگیری‌های لازم را به منظور انتقال این دفاتر از تهران به بجنورد به عمل خواهند آورد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی بر انتقال حساب‌ها و گردش مالی واحدهای صنعتی و شرکت‌های خراسان شمالی را به بجنورد مورد تاکید قرار داد.

وی با انتقاد از مقاومت مدیران شرکت‌ها و واحدهای صنعتی بزرگ استان برای عدم انتقال حساب‌ها و دفاتر از تهران به خراسان شمالی بیان داشت: هم‌اکنون پنج صنعت بزرگ در خراسان شمالی وجود داشته که متأسفانه همچنان حساب این واحدهای صنعتی در تهران است.

به گفته جعفری، مکاتبات زیادی برای انتقال گردش مالی این واحدها در استان انجام شده که تاکنون به دلیل عدم همکاری مسئولان واحدها علی رغم مصوبات، تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه اگر گردش مالی این شرکت‌ها در استان باشد، به طور حتم یک جوان خراسان شمالی دیگر برای دریافت وام ازدواج یک سال پشت نوبت نمی‌ماند و تسهیلات را سریع‌تر دریافت می‌کند، خواستار تدبیر مدیران واحدها برای انتقال حساب‌های شرکت‌ها و واحدهای صنعتی به استان بر اساس مصوبه دولت شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول