اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین:

تحقق توسعه پایدار در گرو توجه به تحقیق و پژوهش است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: تحقق توسعه پایدار در گرو توجه به امر تحقیق و پژوهش است.

تحقق توسعه پایدار در گرو توجه به تحقیق و پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباسعلی درافشانی ظهر امروز در جلسه کار گروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان قزوین با اشاره به برگزاری هفته پژوهش اظهار داشت: هفته پژوهش از سوی شورای فرهنگ عمومی از تاریخ 25 آذر ماه جاری آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: لازم است برنامه‌های این هفته با جدیت بسیار زیاد پیگیری شود تا هفته پژوهش با توجه به جایگاه رفیع آن به بهترین شکل برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین بر تبیین جایگاه پژوهش در جامعه تأکید کرد و گفت: تبیین جایگاه پژوهش در جامعه با فرهنگ‌سازی مناسب این مقوله شکل می‌گیرد.

درافشانی تصریح کرد: یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی و توسعه جایگاه تحقیق و پژوهش در جامعه برپایی نمایشگاه‌های دانش‌بنیان است که این امر در هفته پژوهش در استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول حرکت در راستای تجاری‌سازی پژوهش‌های نخبگان و پژوهشگران استان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در این راستا باید فرصت‌های به وجود آمده را غنیمت شمرد و در راستای تحقق این مهم گام برداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین ادامه داد: تا آغاز هفته پژوهش در استان قزوین دو هفته فرصت باقی است که باید تمام دستگاه‌ها ظرفیت‌های خود را به منظور برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه و سایر برنامه‌های هفته پژوهش بسیج کنند.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول