اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد تأکید کرد

راه‌اندازی انجمن‌های علمی و پژوهشی در مجتمع آموزش عالی گناباد

رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: راه‌اندازی انجمن‌های علمی و پژوهشی در این مجتمع مورد تاکید است.

راه‌اندازی انجمن‌های علمی و پژوهشی در مجتمع آموزش عالی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، هادی جباری ظهر امروز در جمع اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشگاه مجتمع آموزش عالی گناباد اظهار کرد: همه در یک نهاد دانشگاهی و فرهنگی خدمت می‌کنیم و مهم‌ترین کار فرهنگی که بر عهده همه پرسنل این دانشگاه بوده همکاری و مساعدت با دانشجویان و فراهم کردن زمینه تحصیل و تهذیب آنان است.

وی بر راه‌اندازی انجمن‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه تأکید کرد و گفت: پایه و اساس تداوم، زنده و پویا بودن دانشگاه در ارائه طرح‌های پژوهشی و علمی بوده و بستر و اساس آن فعال کردن دانشجویان در انجمن‌های علمی و پژوهشی است.

رئیس دانشگاه گناباد گفت: تمدید قراردادها، مسائل رفاهی و پرداخت‌های غیرحقوقی منوط به کسب ارزشیابی مدیران واحدها خواهد بود.

جباری گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار دانشجو در 11 رشته تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و در حال پیگیری افزایش رشته‌ها نیز هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد این واحد دانشگاهی بر ارائه کیفی خدمات آموزشی است، افزود: در حال حاضر دو دانشکده علوم در حال دریافت مجوز بوده و دانشکده مهندسی نیز در این دانشگاه ایجاد شده است.

وی با ارائه برخی از مشکلات فراروی دانشگاه در بخش‌های بودجه و ساختمان دانشگاه، گفت: همه باید تلاش کنیم با صرفه‌جویی و ارتقای بهره‌وری بهترین استفاده را از امکانات داشته باشیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول