اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه مطرح کرد

محور ماهیرود سربیشه نیازمند توجه مسئولان

فرماندار سربیشه با بیان این‌که محور ماهیرود سربیشه با وجود آسفالته بودن برای عبور وسایل نقلیه ترانزیتی مانند کامیون مناسب نیست، گفت: این محور نیازمند توجه بیشتر مسئولین مربوطه است.

محور ماهیرود سربیشه نیازمند توجه مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، غلامرضا حسین‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید استاندار خراسان جنوبی از پایانه مرزی ماهیرود اظهار کرد: مرز ماهیرود نقش بسزایی در اشتغال شهرستان دارد.

وی مشکل اصلی پایانه ماهیرود را راه دسترسی به این مرز عنوان کرد و افزود: با تمام مشکلات اعتباری در حال رایزنی برای مرتفع کردن مشکل جاده این پایانه مرزی هستیم.

فاصله 120 کیلومتری سربیشه از مرز ماهیرود

فرماندار سربیشه با بیان این‌که محور ماهیرود سربیشه با وجود آسفالته بودن برای عبور وسایل نقلیه ترانزیتی مانند کامیون مناسب نیست، تصریح کرد: این محور نیازمند توجه بیشتر مسئولین مربوطه است.

حسین‌پور با اشاره به این‌که بین سربیشه تا مرز ماهیرود 120 کیلومتر فاصله وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون 60 کیلومتر از این مسیر آسفالت و به راه اصلی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: 68 کیلومتر از مسیر دسترسی به این  پایانه مرزی نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد که  امیدواریم با همکاری راه و شهرسازی استان این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود.

تردد روزانه 400 دستگاه کامیون در مرز ماهیرود

فرماندار سربیشه متذکر شد: با برطرف کردن مشکلات این پایانه مرزی می‌توانیم گام‌های موثری در توسعه اقتصادی استان برداریم.

حسین‌پور با بیان این‌که روزانه 400 دستگاه کامیون از مرز ماهیرود تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 200 دستگاه کامیون‌های حامل مواد سوختی است.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول