اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان جوان زنجانی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

تجلیل از فیلم «پرواز فرشته» در دانشگاه زنجان

کارگردان جوان زنجانی گفت: از فیلم «پرواز فرشته» در دانشگاه زنجان به علت راهیابی به جشنواره بین‌المللی راه تجلیل می‌شود.

تجلیل از فیلم «پرواز فرشته» در دانشگاه زنجان

غلامرضا تروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از اموری که موجب موفقیت آثار هنری می‌شود، حمایت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه حمایت مسئولان موجب تشویق هنرمند به ساخت آثار هنری می‌شود، افزود: این امر موجب پیشرفت و توسعه استان در هنر و تولید آثار فاخر و مطرح در سطح کشوری می‌شود.

این هنرمند زنجانی در ادامه با اشاره به برخی از آثار ساخته شده توسط خودش یادآور شد: اغلب آثاری که ساخته می‌شود، مضمون مذهبی دارند.

تروان همچنین به ساخت فیلم کوتاه «پرواز فرشته» نیز اشاره کرد و گفت: اخیراً این فیلم به جشنواره بین‌المللی راه، راه یافته است.

این کارگردان زنجانی با اشاره به موضوع فیلم «پرواز فرشته» ابراز داشت: این اثر داستان پیرزن، نیکوکاری را روایت می‌کند که در دوران جنگ از یک دخترک یتیم که پدر و مادر خود را از دست داده، نگهداری می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از چند سال این دختر به تهران مهاجرت کرده و با یافتن یکی از اقوام خود در تهران ساکن می‌شود، ماجرا به این منوال ادامه دارد تا اینکه پیرزن به بیماری سختی مبتلا می‌شود.

تروان اضافه کرد: اهالی روستا برای کمک به پیرزن و معالجه او راهی شهر می‌شوند و در آنجا یک پزشک درمان پیرزن را به عهده می‌گیرد که پس از گذشت مدتی مشخص می‌شود، این پزشک همان دختر یتیمی است که پیرزن سال‌ها پیش از او مراقبت کرده بود.

این کارگردان زنجانی با اشاره به بازخورد مثبت فیلم «پرواز فرشته» متذکر شد: اصولاً آثار مذهبی طرفداران بسیاری داشته و دارای تاثیرات مثبتی در جامعه هستند.

تروان با اشاره به راهیابی «پرواز فرشته» به جشنواره سال جهاد دانشگاهی به عنوان اثر برتر و راهیابی به جشنواره بین‌المللی راه طی روزهای اخیر اذعان داشت: مراسم تجلیل از این اثر 12 آذر ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول