اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خبر داد

حضور 880 زنجانی در دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان گفت: 880 نفر از علاقه‌مندان در دوره‌های آموزشی مربوط به رشته فناوری اطلاعات فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان شرکت کردند.

حضور 880 زنجانی در دوره‌های آموزشی فناوری اطلاعات

علی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای مرکز شهید بهشتی در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح روستاها و شهرستان زنجان برگزار می‌کند.

وی به عملکرد مرکز شهید بهشتی در 6 ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به نوع دوره‌های فنی و حرفه‌ای به تفکیک جنسیت، زنان و مردان از دوره‌های فنی و حرفه‌ای در طول این مدت استقبال خوبی کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه 48 نفر از مردان در رشته اتومکانیک شرکت کردند، تصریح کرد: زنان در طول این مدت علاقه‌ای به حضور در این رشته نداشتند.

این مسئول آموزشی به رشته امور مالی و بازرگانی اشاره کرد و گفت: 102 نفر از زنان و 20 نفر از مردان علاقه‌مند به این رشته در دوره‌های مربوط به آن حضور داشتند.

افشاری با بیان اینکه در رشته امور اداری 22 نفر از زنان حضور داشتند، اظهار داشت: 112 نفر از مردان نیز در رشته امور اداری شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه 262 نفر از مردان علاقه‌مند در رشته برق مرکز شهید بهشتی زنجان حضور داشتند، گفت: فقط 2 نفر از زنان در دوره‌های مربوط به این رشته شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان به رشته‌های برگزار شده مربوط به بهداشت و ایمنی اشاره کرد و اظهار داشت: 74 نفر از مردان و سه نفر از زنان در این رشته شرکت کردند.

این مسئول آموزشی با بیان اینکه 12 نفر از مردان در رشته‌های تاسیسات شرکت کردند، افزود: در کلاس‌های جوشکاری و بازرسی جوش 99 نفر از مردان در دوره‌های آموزشی این رشته شرکت کردند.

افشاری با بیان اینکه 6 نفر از مردان در رشته صنایع چوب شرکت کردند، تصریح کرد: در رشته صنایع‌دستی و دوخت‌های صنعتی 56 نفر از زنان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در رشته‌های صنایع شیمیایی 43 نفر از زنان حضور داشتند، افزود:‌ 63 نفر از مردان نیز در این رشته شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه در رشته صنایع غذایی 16 نفر از زنان شرکت کردند، اظهار داشت: 73 نفر از زنان در رشته‌های مربوط به خیاطی و طراحی و دوخت شرکت کردند.

این مسئول آموزشی با اشاره به اینکه 202 نفر از مردان در نیمه نخست سال‌جاری در دوره‌های آموزشی مربوط به رشته عمران شرکت کردند، ادامه داد: 20 نفر از زنان علاقه‌مند به این رشته نیز در این دوره‌های آموزشی حضور داشتند.

افشاری با تاکید بر اینکه رشته فناوری اطلاعات بیشترین تعداد شرکت‌کننده را به خود اختصاص داده است، افزود:‌ 508 نفر از مردان و 372 نفر از زنان در رشته‌های مختلف مربوط به فناوری اطلاعات شرکت کردند.

وی عنوان کرد: در مجموع 880 نفر از علاقه‌مندان در طول 6 ماه نخست سال‌جاری در رشته فناوری اطلاعات شرکت کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان به رشته کنترل و ابزار دقیق اشاره کرد و اظهار داشت: 44 نفر از مردان در این دوره‌های آموزشی این رشته حضور داشتند.

افشاری با بیان اینکه 79 نفر از مردان در رشته کنترل و ابزار دقیق شرکت کردند، خاطرنشان کرد: 32 نفر از مردان نیز در رشته مکانیک شرکت کردند.

وی ادامه داد: همچنین 22 نفر از زنان نیز در دوره‌های مربوط به رشته کشاورزی حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مختلف و رشته‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/73008/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول