اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رابر:

کتابخانه‌ها بازوی فرهنگی جامعه هستند

امام جمعه رابر گفت: کتابخانه‌ها به عنوان بازوی فرهنگی جامعه باید هرچه بیشتر تقویت شوند.

کتابخانه‌ها بازوی فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ کتاب با حضور مسئولان، اعضا و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رابر گفت: با توجه به هجوم گسترده جنگ نرم دشمن لازم است کتابخانه‌ها به عنوان بازوی فرهنگی جامعه هر چه بیشتر تقویت شوند.

وی عنوان کرد: به طور قطع هر چه سطح دانش و آگاهی افراد یک جامعه درباره کشور خود و مسایل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی معاصر افزایش پیدا کند، بصیرت بیشتری برای برخورد با مسایل جهانی پیدا می‌کنند.

امام جمعه رابر اظهار داشت: مسئولان شهرستان رابر از برنامه‌های فرهنگی مناسب در این بخش حمایت می‌کنند که در این زمینه شایسته است، مسئولان کتابخانه نیز برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.

جعفری گفت: برگزاری اینگونه مراسم نه تنها موجب شناساندن هرچه بیشتر کتابخانه‌ها و فعالیت‌های آن‌ها به عموم مردم شده بلکه روحیه نشاط و انگیزه مطالعه را در اعضا تقویت می‌کند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها در امور کتاب و کتابخوانی شاهد رشد روزافزون مطالعه مفید در سطح کشور باشیم.

مسئول کتابخانه شهرستان رابر هم در این جلسه گزارشی از برنامه‌های کتابخانه‌های این شهر تا پایان سال‌جاری اعلام کرد و اظهار داشت: در کتابخانه‌های عمومی رابر یک‌هزار و 200 نفر عضو هستند.

زهرا جهانشاهی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهر رابر 14 هزار و 500 جلد کتاب و کتابخانه صالح امین هنزا سه هزار و 500 جلد کتاب دارند.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول