اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی یزد خبر داد

پرداخت 3 میلیارد ریال سهم نیم درصد کتابخانه‌های یزد از سوی شهرداری

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد از پرداخت 3 میلیارد ریال از سهم نیم درصد کتابخانه‌ها توسط شهرداری از ابتدای سال 92 خبر داد و از نگاه مثبت مجموعه شهرداری به کتابخانه‌های عمومی تقدیر کرد.

پرداخت 3 میلیارد ریال سهم نیم درصد کتابخانه‌های یزد از سوی شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، محسن رفیعی با تقدیر ویژه از شهرداری و شورای اسلامی یزد اظهار داشت: اگر همکاری و مساعدت مجموعه شهرداری و نگاه مثبت شورای اسلامی شهر یزد به مقوله کتابخانه‌های عمومی نبود، بسیاری از برنامه‌های کتابخانه‌های یزد عملیاتی نمی‌شد.

وی به تعامل خوب شهرداری اداره کتابخانه‌های عمومی یزد اشاره کرد و اظهار داشت:  آقایان محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار یزد و محمدرضا پیرنیا، معاونت این شهرداری، همواره نگاه مثبت فرهنگی به کتابخانه‌ها داشته‌اند و این امر سبب شده است در طول مدت مسئولیت‌شان کتابخانه‌های عمومی در انجام وظایف‌ خود موفق‌تر عمل کنند.

رفیعی، پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال سهم نیم درصد کتابخانه‌ها را در مدت هشت ماهه نخست سال جاری، اقدامی کم‌نظیر و قابل تقدیر دانست و اظهار امیدواری کرد: این تعامل و همکاری خوب استمرار داشته باشد تا بتوانیم شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات کتابخانه‌های عمومی شهر یزد باشیم.

انتهای پیام/2464/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول