اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون اسکیت خبر داد

حذف اسکیت سرعت از بازی‌های آسیایی و المپیک

دبیر فدراسیون اسکیت از حذف رشته اسکیت سرعت از رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی سال آینده میلادی خبر داد.

حذف اسکیت سرعت از بازی‌های آسیایی و المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا رفیعانی عصر امروز در مجمع انتخابات هیئت اسکیت استان قم به تشریح برنامه‌های مهم فدراسیون اسکیت در بخش قهرمانی این رشته تا پایان سال جاری پرداخت و اظهار داشت: ما در بخش قهرمانی دو برنامه بسیار مهم داریم که یکی از آنها برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی 7 تا 8 سال و 9 تا 10 سال است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در دیگر برنامه‌ای که در بخش قهرمانی پیش بینی شده قرار است رقابت های سرعت قهرمانی کشور را برگزار کنیم که البته این مسابقه به صورت منطقه ای برگزار می شود و امیدوارم که هیئت اسکیت قم نیز تیم خوب و آماده ای را به این رقابت ها اعزام کند.

دبیر فدراسیون اسکیت از حذف اسکیت سرعت از بازی‌های آسیایی سال آینده میلادی خبر داد و تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی سال 2010 شاهد حضور اسکیت سرعت در بین رشته‌های مدال‌آور بودیم، اما متأسفانه این رشته را از دوره بعدی بازی‌های آسیایی حذف کرده‌اند.

رفیعانی یادآور شد: این در حالی است که متاسفانه رشته اسکیت سرعت از بین رشته‌های حاضر در المپیک نیز کنار گذشته شده است، ضمن اینکه اگر این دو رشته در بازی‌های آسیایی و المپیک هم بودند ما به دلیل اینکه محدودیت‌های زیادی از نظر امکانات و نیازهای مالی نداریم نمی‌توانستیم به سطح اول جهان برسیم، بنابراین چیز زیادی را از دست نداده‌ایم و فکرمان را روی دیگر رشته‌های زیر مجموعه اسکیت متمرکز می‌کنیم.

دبیر فدراسیون اسکیت در ادامه به موفقیت‌های اخیر این رشته اشاره کرد و بیان داشت: ما سال گذشته در اسکیت هاکی توانستیم مدال برنز آسیا را به دست بیاوریم و امسال برای نخستین بار در رشته رول بال نیز موفق به کسب مدال برنز از رقابت‌های جهانی این رشته توسط بانوی نجف آبادی شدیم.

وی عنوان داشت: در زمینه فعالیت برای توسعه اسکیت، 40 درصد فعالیت‌ها به تلاش برای توسعه قهرمانی و 60 درصد به فعالیت برای تحول در بخش همگانی تعلق دارد، ضمن اینکه در سال آینده رقابت‌های لیگ اسکیت سرعت را نیز برگزار می‌کنیم.

دبیر فدراسیون اسکیت در پایان ابراز داشت: انتظار ما به عنوان خدمتگزار رشد و توسعه رشته اسکیت در کشور این است که هیئت اسکیت قم توجه به توسعه منابع مالی را در اولویت امور خود قرار بدهد، فعالیت در بخش همگانی را در اولویت امور خود بگذارد و ضمن برقراری ارتباط صحیح با رسانه و صدا و سیما ارتقاء رفتار سازمانی را نیز مورد توجه قرار بدهد.

انتهای پیام/78002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول