اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی جهت بررسی سند کاهش فقر در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست هم‌اندیشی توسعه مشارکت‌های مردمی جهت بررسی سند کاهش فقر در استان برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی جهت بررسی سند کاهش فقر در کهگیلویه و بویراحمد

 مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که شرح وظایف روابط عمومی‌ها بیش از آن چیزی است که اکنون در کشور و در استان ما به آن پرداخته می‌شود، اظهار کرد: اگر جایگاه روابط عمومی به خوبی مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

حیدری، اطلاع‌رسانی را تنها یکی از چند وظیفه روابط عمومی‌ها دانست و گفت: مهم‌ترین بخش کار روابط عمومی به فرهنگ‌سازی بر می‌گردد.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تعامل دوایر روابط عمومی در استان در موضوعات مختلف را یکی از راه‌های ایجاد تعامل بیشتر میان دستگاه‌ها دانست و گفت: به همین منظور نشست هم‌اندیشی توسعه مشارکت‌های مردمی جهت بررسی سند کاهش فقر در استان برگزار می‌شود.

حیدری با ارائه توضیح بیشتر در این زمینه ابراز داشت: این نشست هم‌اندیشی به دعوت اداره‌ کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و میزبانی این نهاد و با حضور مدیران روابط عمومی 45 دستگاه استانی برگزار می‌شود.  

این مسئول در اداره‌ کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نشست فردا سه‌شنبه رأس ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول