اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی مرکز

دبیر شورای منطقه‌ای روابط عمومی تامین اجتماعی جنوب کشور انتخاب شد

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور طی حکمی دبیر شورای روابط عمومی‌های ادارات کل و مدیریت‌های درمان منطقه شش متشکل از پنج استان جنوبی کشور را منصوب کرد.

دبیر شورای منطقه‌ای روابط عمومی تامین اجتماعی جنوب کشور انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، در متن این حکم که از سوی "امیرعباس تقی پور" مشاور مدیر عامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کشور صادر و به مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ابلاغ شده، چنین آمده است: نظر به اینکه پیشرفت و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها سبب بهبود روابط سازمان با شرکای اجتماعی و مخاطبان داخلی و بیرونی می‌شود، اداره کل روابط عمومی درصدد است با تشکیل شورای منطقه‌ای روابط عمومی اقدامات علمی و عملی برای گسترش و توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای در راستای اهداف سازمان به انجام برساند، که برای این منظور در سطح کشور شش منطقه در نظر گرفته شده است.

در ادامه تصریح شده است: تعیین استراتژی در زمینه اطلاع رسانی، تبلیغات، ارتباط با شرکای اجتماعی، همسوسازی برنامه‌ها و اقدامات ارتباطی با اهداف سازمانی، توجه به نیازهای ارتباطی شرکای اجتماعی، افزایش دانش و اطلاعات تخصصی، آشناسازی مدیران و کارشناسان با تازه‌ترین پیشرفت‌ها و دست آوردهای ارتباطی و اطلاع رسانی، تحکیم ارتباط میان کارکنان و مخاطبان و کمک به تبیین و تحکیم جایگاه سازمان در بیرون و داخل سازمان و بهره‌گیری از خرد جمعی از جمله اهداف این شورا خواهد بود.

مشاور مدیر عامل تامین اجتماعی کشور متذکر شده است: با توجه به اینکه استان هرمزگان در منطقه شش کشور قرار می‌گیرد، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آن استان جناب آقای اکبری به عنوان دبیر این شورا منصوب می‌شود.

یادآور می‌شود، استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، بوشهر و سیستان و بلوچستان در گروه شش قرار می‌گیرند و اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان به عنوان دبیر خانه این منطقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/88001/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول