اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد گلستان:

روابط عمومی عضو ثابت اتاق فکر هر سازمان باشد

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مدیر روابط عمومی یک سازمان دولتی یا یک مجموعه غیردولتی باید عضو ثابت اتاق فکر آن سازمان دولتی یا مجموعه غیردولتی باشد.

روابط عمومی عضو ثابت اتاق فکر هر سازمان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کبیر ظهر امروز در جمع دانشجویان رشته روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی گرگان سه که برای بازدید از فعالیت‌های واحد روابط عمومی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان آمده بودند اظهار داشت: روابط عمومی بخشی تاثیرگذار در هر اداره یا سازمان دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود و کارکنان این بخش باید توانایی برخورد مناسب با افراد مختلف جامعه، به ویژه جامعه هدف آن سازمان یا مجموعه را داشته باشند و در سایه تعامل و همکاری متقابل با مخاطبان خود ارتباطی پویا و سازنده با افراد مختلف از جمله جامعه هدف داشته و در عین عمل کردن به رسالت فرهنگی و رسانه‌ای که بر دوش دارند زمینه بهره‌مندی افراد از خدمات آن مجموعه را به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

مسئولان روابط عمومی جامعه هدف را بشناسند

وی خاطرنشان کرد: مسئول روابط عمومی باید شناخت کاملی از وظایف سازمان خود در قبال جامعه هدف آن سازمان داشته باشد و با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت برنامه‌هایی را پیشنهاد دهد که باعث تقویت نقاط قوت و از بین رفتن نقاط ضعف شود و در عین حال مسیر خدمات صادقانه و خالصانه به مخاطبان آن مجموعه دولتی یا غیردولتی را هموار کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اضافه کرد: شناخت دقیق رسانه‌ها و تعامل سازنده با خبرنگاران و ایجاد فضای مناسب برای برقراری ارتباط مدیر مجموعه با خبرنگاران از دیگر مسئولیت‌های واحد روابط عمومی است که نیاز به توجه جدی تر دارد چراکه در حال حاضر بیشتر اصحاب رسانه از عدم ارتباط مناسب با سازمان‌ها و نهادهای دولتی گلایه‌مند بوده و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به این مسئله هستند.

کبیر ادامه داد: ارتباطات، امور فرهنگی و نمایشگاه‌ها، انتشارات، پژوهش و برنامه‌ریزی و سنجش افکار از اولویت‌های اصلی واحد روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ادارات و سازمان‌های دیگر هم براساس نیازها و وظایف سازمانی خود وظایفی را برای روابط عمومی‌ها تعریف می‌کنند و یک مسئول روابط عمومی خلاق و علاقه‌مند می‌تواند به بهترین شکل ممکن وظایف محوله را جهت داده و در مسیر خدمت صادقانه به جامعه هدف به کار ببندد.

در ادامه این بازدید که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، مسئول تالار به بخشی از وظایف خود و همکاران شاغل در تالار اشاره کرد و افزود: بخش تشریفات که به نوعی با روابط عمومی هر اداره ارتباط مستقیم دارد بسیار حساس است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

ابوالفضل حسینی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری یک همایش، سمینار و کنفرانس که از وظایف یک روابط عمومی به شمار می‌رود نیازمند داشتن اطلاعاتی جامع و کامل در حوزه‌های مختلف و فراهم کردن امکانات فراوان مرتبط با موضوع نشست است.

فارغ‌التحصیلان روابط عمومی در این واحد به کار گرفته شوند

مجتبی رضوانی مدرس دانشگاه علمی کاربردی گرگان سه هم اضافه شدن رشته روابط عمومی و تبلیغات به رشته‌های دانشگاهی را لازم و ضروری عنوان و ابراز امیدواری ‌کرد دانشجویان این رشته چنانچه علاقه‌مند به کار کردن در بخش روابط عمومی هستند در این واحد به کار گرفته شوند تا توانمندی‌های آنها در مسیری که نیاز جامعه است به کار گرفته شود.

انتهای پیام/2307/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول