اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

خدمتگزاری مردم رأس توجهات استاندار جدید آذربایجان غربی باشد

امام جمعه ارومیه در پیامی به استاندار جدید آذربایجان غربی، بر لزوم خدمتگزاری به مردم در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

خدمتگزاری مردم رأس توجهات استاندار جدید آذربایجان غربی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی در پیامی که به مناسبت معرفی استاندار جدید آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به سابقه طولانی مدیریتی استاندار جدید آذربایجان غربی، باید از این سوابق و تجارب در راستای مدیریت بهتر استان استفاده شود.

وی در این پیام ضمن تبریک به استاندار جدید آذربایجان غربی، تصریح کرد: این استان از استان‌های مرزی کشور است که در ترکیب با ادیان و اقوام مختلف، با همدلی و وحدت، اجتماعی امن از اقشار مختلف را در خود به وجود آورده است.

حسنی در بخش دیگری از این پیام، بر پایبندی و وفاداری مردم استان نسبت به نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه اشاره کرده و افزوده است: انقلاب اسلامی سنت حسنه امام راحل(ره) است و ایران قیام و نهضت خود را با کمک این مجتهد جامع‌الشرایط آغاز کرد که استمرار این حرکت اکنون بر عهده حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای قرار دارد.

وی در ادامه پیام خود عزت انقلاب اسلامی را مرهون حفظ انقلاب و تداوم مسیر امام خمینی(ره) عنوان کرده و از زحمات شبانه روزی استاندار پیشین آذربایجان غربی کمال تشکر را کرده است.

در ادامه متن این پیام آمده است: آقای جلال‌زاده هر چه در توان داشتند با تواضع و اخلاق نیکو برای خدمت‌رسانی به مردم، عمران و آبادانی بیش‌تر استان کوشیده‌اند و در این راستا خدمات شایانی را به روحانیت، مساجد و حوزه‌های علمیه استان ارائه کرده‌اند.

همچنین در بخش پایانی این پیام حجت‌الاسلام حسنی ضمن اشاره به سوابق مدیریتی استاندار جدید استان، آرزوی توفیق روز افزون را داشته و بر لزوم خدمتگزاری بیش‌تر وی به مردم آذربایجان غربی را تأکید کرده‌ است.

انتهای پیام/61006/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول