اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

تجارب استاندار جدید آذربایجان غربی در شتاب توسعه‌ استان موثر است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سابقه طولانی مدیریتی استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: این تجارب می‌توانند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه روز افزون استان باشند.

تجارب استاندار جدید آذربایجان غربی در شتاب توسعه‌ استان موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه آیت‌الله سید علی اکبر قریشی در آیین معرفی استاندار جدید آذربایجان غربی که بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اداری، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی اظهار داشت: استاندار جدید آذربایجان غربی با توجه به سابقه درخشان مدیریتی خود می‌توانند فضایی توأم با خدمت و هماهنگی در استان پدید آورند.

وی با اشاره به تجربه و سابقه طولانی استاندار جدید آذربایجان غربی در حوزه مدیریتی، قربانعلی سعادت را در حکم داروی آزموده شده و مجرب عنوان و تصریح کرد: شکی نیست که استاندار جدید با تکیه بر تجربیات گذشته خود و با عنایت خداوند متعال، خواهند توانست فضایی سرشار از خدمت و توأم با هماهنگی نیروهای مختلف را در استان پدید آورند.

قریشی انتصاب قربانعلی سعادت به عنوان استانداری آذربایجان غربی را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: در این راستا نباید از خدمات چند ساله استاندار پیشین استان نیز غافل بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های گسترده وحید جلال‌زاده در راستای پیشرفت، توسعه و آبادانی استان، خاطرنشان کرد: ایمان، عمل و ولایت را می‌توان از ارکان اصلی استاندار اسبق آذربایجان غربی در طول سال‌های خدمت خود عنوان کرد.

قریشی ضمن ابراز امیدواری از تداوم این روند در دوران خدمتگزاری استاندار جدید، بر لزوم توجه به رفع مشکلات استان در زمینه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: آقای سعادت انسان ارزشمندی هستند و در جایگاه با ارزشی قرار گرفته‌اند که امیدواریم با خدمات شایسته خود، استان را از وجود خود متنعم سازند.

انتهای پیام/61006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول