اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام حجت‌الله دمیاد به مردم استان و استاندار جدید کرمانشاه

حجت‌الله دمیاد پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به مردم استان و استاندار جدید کرمانشاه صادر کرد.

پیام حجت‌الله دمیاد به مردم استان و استاندار جدید کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الله دمیاد پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به مردم استان و استاندار جدید کرمانشاه صادر کرد.

در متن پیام حجت‌الله دمیاد به مردم استان کرمانشاه آمده است: سلام و درودی به صلابت بازی‌دراز، به ستبری پراو، به ایستادگی شاهو، به زلالی آب‌های سیمره و سیروان، به بلندای تاریخ بیستون و طاقبستان، به زیبایی ریجاب و اورامان، به صفای باطن مردمان این سامان و به عزت شهیدان دیارمان. امروز که بار امانت از دوش این فرزند کرمانشاهان برداشته شد، خالق سبحان را از دو سوی شاکر و سپاسگزارم؛ یک سوی توفیق خدمت برای شهر و دیارم و مردمان با صفایش که در طی این دوران با مضایق و موانعی که وجود داشت با تمام توان و عشق و ارادت برای رشد و بالندگی دیارم همت گماردم و دیگر سوی آن‌که بار امانت سنگین از دوشم برداشته شد نه سنگینی‌ای که از باب سختی کار باشد، چون هرگز از انجام کارهای سخت و طاقت‌فرسا نهراسیده‌ام، بلکه پاسخ‌گو نبودن در بارگاه حق تعالی به ‌واسطه قصور در انجام خدمتی شایسته و در خور مردم عزیز این سامان.

این پیام می‌افزاید: حال با تمام نقصان در خدمتم در قیاس با لیاقت و شایستگی شما مردمان با صفا و محبت که شیرینی لطف و قدردانیتان را در این دوران چشیده‌ام خاضعانه در مقابل بزرگیتان تعظیم کرده و از شما به‌واسطه کوتاهی‌های خواسته یا ناخواسته‌ام حلالیت می‌طلبم و بدانید این فرزند کرمانشاهان در هر جا و مقامی خود را خادم مردم این دیار با صفا دانسته و برخود می‌بالم که کرمانشاهی و دوستدار همیشگی کرمانشاهیان هستم.

در پیام دمیاد به استاندار جدید کرمانشاه نیز آمده است: برادر ارجمند جناب آقای ابراهیم رضایی‌بابادی با سلام و تحیت انتخاب جناب‌عالی به سمت استاندار کرمانشاه که به تعبیر مقام معظم رهبری چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی است را تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق و سربلندی شما را در عرصه خدمت به مردم شریف و شایسته این کهن دیار فرهنگ و تمدن از بارگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول