اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خارگ خبر داد

پرداخت 33 میلیون تومان سهم نیم درصد به کتابخانه‌های خارگ

شهردار خارگ از پرداخت 33 میلیون تومان سهم نیم‌درصد درآمدهای عمومی، به کتابخانه‌های عمومی خارگ خبر داد.

پرداخت 33 میلیون تومان سهم نیم درصد به کتابخانه‌های خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بارگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری خارگ، از جمله شهرداری‌هایی است که به توسعه کتابخانه‌ها و بالا بردن فرهنگ مطالعه نگاهی ویژه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 85 درصد از سهم نیم درصد واریزی به کتابخانه‌های عمومی خارگ پرداخت شده است، گفت: طبق محاسبات انجام شده، امسال مبلغی بالغ بر 38 میلیون تومان به کتابخانه‌های خارگ تعلق می‌گرفته است، که تاکنون 33 میلیون تومان آن به کتابخانه‌های عمومی خارگ پرداخت شده است.

شهردار خارگ افزود: سعی ما همیشه بر آن بوده است تا با تعاملی که با کتابخانه‌های عمومی خارگ ایجاد کرده‌ایم، بتوانیم با تجهیز کتابخانه‌ها، افراد بیشتری را به سمت و سوی کتابخوانی سوق دهیم و بر همین اساس نیز در هفته کتاب و کتابخوانی، مبلغ 8 میلیون تومان به کتابخانه‌های عمومی خارگ پرداخت کردیم.

بارگاهی تصریح کرد: بالا رفتن سطح فرهنگی افراد جامعه، قطعاً بالا رفتن سطح فرهنگ اجتماعی افراد را نیز به دنبال خواهد داشت و این به اجرای یکی از اهداف شهرداری که همان سالم‌سازی فضای شهری، رعایت حقوق شهروندی و استفاده بهینه از امکانات شهری است نیز کمک خواهد کرد.

وی اذعان داشت: ما باید سعی کنیم کودکان خود را از همان کودکی با کتاب انس دهیم تا در آینده شاهد نسلی کتابخوان با دانش فردی بالا باشیم و گسترش فرهنگ کتابخوانی، زمینه‌ساز توسعه در تمامی زمینه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول