اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ریشه‌کنی مواد مخدر در جزیره کیش

برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر کیش اعلام شد

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: باید در این جزیره طوری برنامه‌ریزی شود که شاهد ریشه‌کنی مواد مخدر باشیم.

برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر کیش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد جزیره پاک و مطلوب برای زندگی خانواده‌های ایرانی و اسلامی به عنوان مهم‌ترین راه دستیابی به جامعه آرمانی نام برد و گفت: در سند چشم‌انداز توسعه کشور، ویژگی‌ها و مختصات تمام افراد و جامعه آرمانی ایرانی ترسیم شده است و همان‌گونه که در تمام حوزه‌ها تلاش برای تبدیل کیش به الگو و پیشرو در کشور داریم، در این حوزه نیز باید کیشوند 1404 و گردشگر 1404 را تعریف کرده و به آن الگو برسیم.

علی اصغر مونسان بیکاری را به ریشه معضلات اجتماعی تشبیه کرد و افزود: باید زمینه گذران اوقات فراغت جوانان را به‌گونه‌ای فراهم آوریم که به ناهنجاری‌هایی مانند اعتیاد متمایل نشوند و البته باید با ناامن کردن فضای جزیره کیش برای شبکه‌های توزیع مواد مخدر به‌گونه‌ای عمل کنیم که این سوداگران هیچ‌گاه کیش را برای فعالیت‌های خود انتخاب نکنند.

وی اضافه کرد: باید برنامه‌های گوناگونی برای گروه‌های مختلف سنی، شغلی، صنفی و جنسی در نظر گرفته شود و با راه‌اندازی دبیرخانه شورا بر اساس داده‌ها و اطلاعات دقیق، به سوی نیل به هدف گام برداشت.

یادآور می‌شود در این نشست معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری و مسئولان کمیته‌های مختلف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش حضور داشتند و حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به علی‌اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش و انتصاب وی به ریاست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش اعطا شد.

انتهای پیام/88003/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول