اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

شعار «هر کیشوند یک قایق تفریحی» را عملی می‌کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با تدابیری که در دستور کار است می‌توان هر کیشوند صاحب خودرو را صاحب یک قایق تفریحی نیز کرد.

شعار «هر کیشوند یک قایق تفریحی» را عملی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی‌اصغر مونسان در حاشیه بازدید از کارخانه کشتی‌سازی بوت سرویس ایران با بیان این که نباید در حوزه سرمایه‌گذاری به سمت و سوی خانه‌سازی قدم برداریم افزود: قصد داریم با سیاست تشویقی، سرمایه‌گذاران را به سمت ایجاد جاذبه‌های گردشگری رهنمون کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: تمرکز و رویکرد این سازمان بخش گردشگری است و قصد داریم با مشوق‌های سرمایه‌گذاری و ارائه تسهیلات و تخفیفات، بخش گردشگری را در کیش سود ده کنیم.

وی با بیان اینکه کیش با 18 کیلومتر ساحل بسیار زیبا، در حوزه تورهای دریایی و جذب گردشگر توسعه خواهد یافت افزود: تدابیری در دستور کار داریم تا هر کیشوند صاحب خودرو یک قایق نیز داشته باشد از این‌رو از سرمایه‌گذاری در زمینه آب و دریا و ساخت مارینا استقبال می‌کنیم.

این گزارش می‌افزاید: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جریان بازدید از شرکت کشتی‌سازی بوت سرویس از نزدیک با روند طراحی و ساخت شناورهای جستجو و نجات و مسافربر آشنا شد و بر حمایت سازمان تحت مدیریت خود از رشد و شکوفایی صنایع غیر آلاینده در این منطقه تاکید کرد.

شرکت کشتی‌سازی بوت سرویس ایران از سال 1383 در کیش فعالیت دارد و تمامی محصولات و شناورهای ساخته شده در آن تحت لیسانس گروه کشتی‌سازی بوت سرویس نروژ به بازار عرضه می‌شود.

این شرکت تاکنون علاوه بر ساخت 18 فروند شناور جستجو و نجات و راهنمابر برای سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تعداد دو فروند شناور مسافربری کاتاماران با ظرفیت 350 نفر را نیز طراحی و ساخته است.

انتهای پیام/88003/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول