اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان شش روز تمرین

صبای قم از اردوی کیش بازگشت / خاطره خوش صبا از سفر به شمال

تیم فوتبال صبای قم از اردوی آماده‌سازی خود در جزیره کیش بازگشت تا آماده بازی حساس هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برابر ملوان بندر انزلی شود.

صبای قم از اردوی کیش بازگشت / خاطره خوش صبا از سفر به شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبای قم از روز جمعه بیست و چهارم آبان ماه به جزیره کیش رفت و به مدت یک هفته در این جزیره حضور داشت تا به دور از هیاهو و هیجانات کاذب بیش از پیش خود را آماده بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کند.

فوتبالیست‌های صبای قم در دو روز اول حضورشان در کیش هم صبح و هم عصر زیر نظر عبدالصمد مرفاوی و همکارانش در کادر فنی تمرین کردند و در سایر روزها تنها یک نوبت به تمرین پرداختند، ضمن اینکه در یک دیدار تدارکاتی نیز به میدان رفتند که نیمه تمام رها شد.

تمرین بازی در باران برای آمادگی مصاف با ملوان

صبایی‌ها در یک روز مانده به آخرین روز حضورشان در اردوی آماده‌سازی جزیره کیش به دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان رفتند، تیمی که مانند صبایی‌ها به کیش آمده بود تا با خریدهای جدیدش مهیای دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

در این دیدار که تا دقیقه 25 برگزار شد و با گل کیوان امرایی یک بر صفر به سود صبای قم در جریان بود، بارش باران تمام نقشه‌های سرمربیان دو تیم را برهم زد و آنقدر شدت داشت که صبا و فولاد را مجبور به نیمه تمام شدن این بازی دوستانه کرد، دیداری که البته برای تیم فوتبال صبای قم تمرین بازی در باران برای آمادگی مصاف با ملوان به شمار می رفت.

پیگیری دور جدید تمرینات صبا از امروز در تهران

صبای قم بعد از بازگشت از جزیره کیش از امروز دور جدید تمرینات خود را در تهران از سر می‌گیرد تا در فاصله شش روز تا دیدار حساس نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مهیای دیدار خارج از خانه با ملوان بندر انزلی شود.

صبایی‌ها این هفته در حالی قرار است در دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ملوان بندر انزلی بروند که از رفتن به سفر شمال کشور در فصل گذشته لیگ برتر خاطره خوشی دارند، زیرا توانستند تیم ملوان بندر انزلی را در خانه‌اش با شکست مواجه کنند.

پیروزی صبا در آخرین رویارویی با ملوان با مربیگری مرفاوی

فصل گذشته ملوانی‌ها در دیدار رفت که در هفته سوم در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، توانستند صبای قم را با مربیگری یحیی گل‌محمدی با نتیجه سه بر یک شکست بدهند، اما در دیدار برگشت که در هفته بیستم در شهر انزلی برگزار شد این بار صبای قم بود که توانست با عبدالصمد مرفاوی یک بر صفر ملوان را در ورزشگاه تختی شهر انزلی با شکست مواجه کند.

صبا امیدوار است بار دیگر حضور عبدالصمد مرفاوی موجب بازگشت این تیم به وضعیت عادی و حتی بهتر از نیم فصل نخست لیگ برتر شود، چرا که این تیم امتیازات زیادی را در نیم فصل نخست لیگ برتر از دست داده و قطعا کار سختی برای بازی‌های دور برگشت دارد.

برنامه بازی‌های صبای قم در چهار هفته متوالی از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اعلام شده و شاگردان عبدالصمد مرفاوی به ترتیب 8 آذر با ملوان در ورزشگاه  تختی انزلی، 15 آذر با نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام قم، 22 آذر با فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز و 29 آذر ماه با استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام قم دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول