اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌احمدی‌مقدم ‌در جمع خبرنگاران‌:

امنیت کیش در تراز بالایی قرار دارد

فرمانده نیروی انتظامی ‌با بیان اینکه امنیت کیش در اوج شاخص‌های امنیتی ‌قرار دارد، گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای تقویت تجهیزات انتظامی و دریابانی این جزیره صورت گرفته است.‌

امنیت کیش در تراز بالایی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس اسلامی، پلیس شایسته نظام اسلامی است و در راستای شکل گیری آن هرگز به دنبال دشمن‌پروری و دامن زدن به کینه و دعوا نخواهیم بود.

وی ضمن تشبیه جزیره کیش به ویترینی از نظام اسلامی، اضافه کرد: جزیره کیش به عنوان منطقه پر رونق و یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری باید قدرت رقابت با دیگر کانون‌های گردشگری جهان را نیز داشته باشد.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه امنیت کیش در اوج شاخص‌های امنیتی تعریف شده قرار دارد، تصریح کرد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای تقویت تجهیزات انتظامی و دریابانی صورت گرفته و در آینده نیز این روند در دستور کار قرار خواهد داشت.

این فرمانده انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تدابیر این نیرو در راستای حفظ امنیت ذاتی کیش، ابراز داشت: با انتخاب فرمانده‌هان نمونه و امتحان پس داده ناجا به عنوان سکانداران امنیت کیش، به گونه‌ای عمل خواهد شد که حتی افزایش جمعیت این جزیره نیز خدشه‌ای به امنیت ذاتی کیش وارد نشود.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون‌های مشترک مرزی با کشورهای همسایه، خاطرنشان کرد: این کمیسیون‌ها با نظم خوبی در حال پیگیری است و همکاری و تعامل بسیار مثبتی بین پلیس‌های ایران و همسایگان وجود دارد ضمن اینکه در این راستا پیشرفت‌های خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق و حل و فصل مسائل مرزی به دست آمده و البته شرکت در کنفرانس‌های بین المللی و کارگاه‌های اینترپل (پلیس بین الملل) از جمله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار داشته و خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی ‌در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس درباره جایگاه امنیت کیش در رده‌بندی یگان‌های انتظامی، تاکید کرد: فرماندهی انتظامی ویژه کیش در تراز نخست یگان‌های انتظامی کشور به لحاظ کیفیت و عملکرد را قرار دارد چرا که شاخص‌های مربوط به جرایم در جزیره کیش بسیار پایین است و پیشرفت‌های خوبی در زمینه ارتقای شاخص‌های امنیتی در این جزیره را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی ویژه کیش نیز در ادامه گفت: بر اساس نظر سنجی 95 درصد کیشوندان از عملکرد نیروی انتظامی راضی هستند.

سرهنگ ستاد حسین دهکی از تعامل خوب بین رده‌های نیروی انتظامی ویژه کیش با سازمان‌ها، نهادها، مراجع قضایی و ارتباط مستقیم با مردم و برگزاری جلسات با صنف‌های مختلف این جزیره را به عنوان بزرگ‌ترین عوامل نیل به این مهم برشمرد.

وی در ادامه افزود: با توان دفاعی بالا و روحیه رزمندگی گوش به فرمان ولایت هستیم و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در راستای اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی گام خواهیم برداشت.

دهکی در پایان ابراز داشت: مشاهده بلوغ در توسعه فرهنگ ترافیک زیبایی‌های این جزیره توریستی را چند برابر کرده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد با عملکردی مناسب حافظ این امانت ارزشمند کیش زیبا باشیم.

انتهای پیام/88003/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول