اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز خبر داد

آغاز اجرای طرح «کارت امتیاز طلایی» در کتابخانه‌های عمومی سقز

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز از آغاز اجرای طرح «کارت امتیاز طلایی» با هدف افزایش تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح «کارت امتیاز طلایی» در کتابخانه‌های عمومی سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، جلیل سیدی در جمع فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی این شهرستان از آغاز اجرای طرح «کارت امتیاز طلایی» با هدف افزایش تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در بخش کودک کتابخانه ملا محمد امینی شروع شده و در آینده در میان تمام کتابخانه‌ها اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح مذکور اعضاء در صورتی که بتوانند افراد دیگری را جذب کتابخانه‌های عمومی کنند امتیاز مشخص شده‌ای به آنها داده می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سقز افزود: بر اساس طرح مذکور از افرادی که بتوانند به امتیاز مشخص شده‌ای برسند و افراد بیشتری را جذب کتابخانه‌ها کنند، تقدیر می‌شود.

سیدی گفت: طرح مذکور در صورتی که به خوبی اجرا شود می‌تواند در افزایش شاخص اعضاء فعال و در نتیجه ارتقای سرانه مطالعه اثرگذار باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سقز ادامه داد: یکی دیگر از بندهای طرح مذکور توجه به افزایش شاخص امانت کتاب است و کودکانی که در امانت کتاب و بازگشت به موقع آن مطلوب عمل کنند مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی گفت: طرح مذکور در میان بزرگسالان نیز اجرا می‌شود و در صورتی که اجرای آن موفقیت‌آمیز باشد در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

سیدی در پایان از استقبال مسئولان شهرستان و به ویژه اعضای شورای شهر از اجرای کارت امتیاز طلایی خبر داد و گفت: امیدورام طرح مذکور در جلب توجه عمومی به کتابخانه ها تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/79010/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول