اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

آمادگی اوقاف قزوین برای جذب کمک‌های مردمی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اعلام آمادگی سازمان اوقاف و امور خیریه برای جذب کمک‌های مردمی در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و امور خیریه خبر داد.

آمادگی اوقاف قزوین برای جذب کمک‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: ثبت بیش از 28 هزار موقوفه در کشور و 70 درصد موقوفات استان قزوین  با نیت عزاداری و اطعام عزاداران حضرت سید الشهدا (ع) از مصادیق این حماسه بزرگ است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر سازمان اوقاف و امور خیریه با اجرای نیت‌های خیر مردمی موقوفات گفت: سازمان اوقاف با عمل امینانه به نیات موقوفات تاکنون توانسته است، گام‌های مؤثر و مهمی در تهیه و تأمین جهیزیه خانواده‌های نیازمند، امور درمانی، کمک به ایتام، امور فرهنگی و قرآنی بردارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اختصاص شماره حساب 505 بانک ملی ایران برای دریافت کمک‌های مردمی در زمینه تهیه جهیزیه را یادآور شد و افزود: ما آمادگی این را داریم تا کمک‌های افراد خیر را در این زمینه جذب و به افراد نیازمند جامعه برسانیم.

نوروزی گفت: برای جذب کمک‌های مردمی و تأمین کمک هزینه درمان بیماران خاص شماره حساب 606 بانک ملی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.

وی اختصاص شماره حساب 707 برای جذب کمک‌های افراد نیکوکار را در زمینه حمایت از ایتام و دارالایتام‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان اوقاف عنوان کرد و گفت: دارالایتام‌ها و خانواده‌های نیازمند کشورمان چشم به راه کمک‌های افراد خیر در جامعه هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به درخواست افراد متدین و اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌ها و اماکن مذهبی و فرهنگی برای دریافت کلام‌الله مجید افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه، با توجه به لزوم تعمیق و گسترش فرهنگ و مفاهیم کلام الهی در کشور، اقدام به چاپ و توزیع گسترده قرآن کریم کرده است که با وجود فعالیت گسترده امکان پاسخگویی به همه درخواست‌ها نیست، بنابر این با اختصاص شماره حساب 808 بانک ملی، آمادگی جذب کمک‌های افراد خیر را داریم تا بتوانیم به درخواست‌های مردم پاسخ بدهیم.

نوروزی تکمیل و تجهیز بقاع متبرکه امامزادگان را یکی دیگر از اقدامات مهم این سازمان برشمرد و افزود: شماره حساب 909 بانک ملی به منظور اخذ کمک‌های مردمی به این موضوع مهم اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون برخی از امامزادگان دارای بقعه و امکانات مناسبی نیستند و ضرورت دارد در شأن و جایگاه آنها این اماکن مقدس بازسازی و عمران شوند.

انتهای پیام/2667/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول