اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف استان سمنان:

تمام واحدهای اوقاف سمنان باید در کشور بدرخشند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: تمامی واحد‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان باید در کشور بدرخشند.

تمام واحدهای اوقاف سمنان باید در کشور بدرخشند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، ‌حجت‎الاسلام والمسلمین عبدالله واحدی در حاشیه تقدیر از مسئول فناوری اطلاعات این اداره کل اظهار کرد: استان سمنان در زمینه فناوری اطلاعات در سال‎های اخیر موفقیت‌های زیادی را در بین استان‎های کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به کسب مقام دوم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مسابقات منطقه‌ای سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور این موفقیت را حاصل عملکرد مطلوب واحد فناوری اطلاعات این اداره کل دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان توجه به بحث فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های نوین را با توجه به شرایط توسعه‌ امروز کشور ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: استفاده از تکنولوژی‎های نوین در انجام امور ضمن کاهش ضریب اشتباه، سرعت عملکرد دستگاه‎ها را نیز بالا می‎برد.‌

واحدی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در بخش فناوری اطلاعات پیشنهادات خوب و تأثیر‌گذاری برای اجرا به سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه داده که اکنون راه‌گشای بسیاری از فعالیت‌های روزمره ادارات اوقاف کشور است.

وی بیان کرد: استان سمنان در خصوص تأیید و ثبت نیات در سامانه جامع اطلاعات و مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه در کشور از استان‌های پیشتاز است که این مهم با همکاری واحد‌های فناوری اطلاعات،‌ حقوق ثبتی و فرهنگی انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطر نشان کرد: همه واحد‌های این اداره کل باید تلاش کنند تا با اجرای مناسب برنامه‌های ابلاغی جزو واحدهای برتر اوقاف کشور باشند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول