اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد

تشکیل بیش از 2 هزار حلقه صالحین در استان سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تشکیل بیش از دو هزار حلقه صالحین در استان سمنان خبر داد.

تشکیل بیش از 2 هزار حلقه صالحین در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، هم‎زمان با گرامیداشت سال‎روز تشکیل بسیج، مدیران و کارکنان بسیجی این شرکت با حضور در گردهمایی بزرگ بسیجیان که در سالن کارگران سمنان برگزار شد، با آرمان‎های امام راحل (ره) و شهدا بیعتی دوباره بستند.

سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع بسیجیان گفت: روزی که حضرت امام (ره) فرمودند «هدف نهایی ما زمینه‎سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است»، آن‎ روز خیلی‎ها این مهم را درک نمی‎کردند.

وی افزود: درست است که هشت سال جنگ تحمیلی تمام شده است؛ ولی بدانید امروز دشمن در تمام زمینه‎ها به جنگ ما آمده است.

این فرمانده ارشد سپاه افزود: امروز به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند هر وقت کشور گره‎ای داشته باشد، آن کسی که باید این گره را باز کند، بسیج است، می‎بینیم که این نیروی بسیج و عزت و اقتدار بسیج است که ابرقدرت‎ها را پای میز مذاکره آورده است.

وی افزود: دیدیم که وزیر امور خارجه کشورمان توانست با قدرت و صلابت به مذاکرات وارد شده و پیروز از این میدان بیرون بیاید و همه باید بدانند که امروز تمدن بزرگ اسلامی در حال شکل‎گیری است و فرمایشات مقام معظم رهبری آویزه گوش ملت‎های ستمدیده جهان قرار دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: بسیجیان بدانید که با اخلاق نیکو، صداقت، ایثار و تربیت معنوی و دینی خود و خانواده‎های خودتان می‎توانید با آمادگی کامل برای سربازی در رکاب امام زمان (عج) قدم بردارید و امروز به حول و قوه الهی بیش از دو هزار حلقه صالحین در استان سمنان داریم.

استادحسینی بیان کرد: این ظرفیت عظیم می‎تواند برای دست‎یابی به اهداف کلان کشور مورد استفاده قرار گیرد و در کنار این همه، حفظ آمادگی دفاعی برابر تهاجم احتمالی برای یکایک بسیجیان لازم و از ملزومات دوران کنونی است و نباید از این امر مهم غافل شویم.                                                           

انتهای پیام/2249/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول