اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح ماندگاری که انتظار 30 ساله را محقق نکرد

روند کند احداث بیمارستان کوهبنان / قرارگیری روی گسل فعال زلزله

فرماندار کوهبنان گفت: عملیات احداث بیمارستان کوهبنان از سال 86 آغاز و تاکنون از لحاظ فیزیکی بیش از 90 درصد پیشرفت دارد، اما کار ساخت مراحل پایانی آن به کندی پیش می‌رود.

روند کند احداث بیمارستان کوهبنان / قرارگیری روی گسل فعال زلزله

منصور متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این شهرستان که در شمالی‌ترین نقطه استان قرار دارد از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار است و مردم آن بیش از 30 سال منتظر ساخت بیمارستان هستند.

وی تأکید کرد: بیمارستان 32 تختخوابی که از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری دولت قبل است، عملیات احداث آن از سال 86 آغاز شده و تاکنون از لحاظ فیزیکی بیش از 90 درصد پیشرفت دارد، اما کار ساخت مراحل پایانی این بیمارستان به کندی پیش می‌رود.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: این بیمارستان جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته و قرار بود در پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد که این امر محقق نشد و مردم کوهبنان همچنان چشم‌انتظار تحقق آرزوی دیرین خود هستند تا شاید برخی از مشکلات آنان کم شود.

وی اذعان داشت: با توجه به وجود معادن ذغال‌سنگ و قرار گرفتن این شهرستان روی کمربند زلزله و خطرناک‌ترین گسل فعال باید مسئولان مربوطه تمام همت خود را به کار ببندند تا با تخصیص و تزریق اعتبار لازم هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این بیمارستان اقدام کنند.

متقی ادامه داد: با توجه به مسافت کوهبنان با مرکز استان و نداشتن جاده ارتباطی مناسب انتقال بیماران به مرکز استان با مشکلات فراوانی همراه است و تنها راه نجات مردم از این مشکل افتتاح بیمارستان کوهبنان است.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول