اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی هشدار داد

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با دریافت هرگونه اضافه وجه در بیمارستان‌ها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: تعزیرات حکومتی با دریافت هرگونه اضافه وجه خارج از تعرفه‌های وزارت بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها طبق قانون رسیدگی و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌کند.

برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با دریافت هرگونه اضافه وجه در بیمارستان‌ها

امید جلیلی تقویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد دریافت هرگونه اضافه وجه خارج از تعرفه‌های وزارت بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها را تخلف برشمرد.

وی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی خراسان شمالی به این‌گونه از پرونده‌ها طبق قانون رسیدگی و با افراد متخلف به شدت برخورد می‌کند.

به گفته رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی این موارد در صورت گزارش و یا شکایت خانواده بیماران در کم‌ترین زمان در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

وی از عموم مردم هم خواست تا هرگونه شکایات در مورد اضافه دریافتی پزشکان و یا داشتن گزارش، موضوع را به تعزیرات حکومتی استان منعکس کنند.

جلیلی تقویان تصریح کرد: اخیراً دو پرونده در مورد زیرمیزی در شعبه چهارم تعزیرات استان تشکیل شده و موضوع در حال رسیدگی است.

وی بازدید از مراکز بیمارستان استان را در این راستا برشمرد و گفت: این بازدیدها به صورت سرزده ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، زیرمیزی از معضلات بخش درمان استان بوده که بیماران نیازمند جراحی به خاطر دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان انتقاد داشته‌اند.

طی سفر سال گذشته رئیس پیشین سازمان بازرسی؛ برخی از مردم و روحانیون با تاکید بر وجود پدیده زیرمیزی خواستار رسیدگی و برخورد دستگاه‌های نظارتی با این موضوع شدند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول