اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

17 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از پرداخت 17 میلیارد و 531 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی از محل منابع امداد امام خمینی (ره) به افراد تحت پوشش این نهاد خبر داد.

17 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: ما در سال‌جاری 126 میلیارد و دو میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد و اقشار آسیب‌پذیر در سطح استان اردبیل پرداخت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: این مبالغ در اختیار دو هزار و 280 نفر از افراد جویای کار قرار گرفته تا برای خود فرصت اشتغالی فراهم آورند.

زلالی با اشاره به اینکه بیش از 17 میلیارد و 531 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی از محل منابع امدادی پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: 509 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی کمیته‌ امداد استان از تسهیلات پرداختی بهره‌مند شده و مشغول به کار هستند.

این مسئول با اعلام اینکه تعداد یک‌هزار و 774 نفر از افراد تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغالزایی توانسته‌اند شغلی را برای خود ایجاد کنند، اضافه کرد: از محل منابع بانکی برای این تعداد از مجریان نزدیک به 106 میلیارد و 840 میلیون ریال در قالب تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: همچنین برای عملیاتی شدن شش طرح از محل ویژه‌ توسعه‌ کشاورزی نیز بیش از یک میلیارد و 632 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته‌ امداد استان یادآور شد: تسهیلات پرداختی از محل منابع بانکی و منابع امدادی و به صورت قرض‌الحسنه با اقساط بلند مدت در اختیار مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند قرار می‌گیرد.

زلالی در ادامه‌ گفت: توانمندسازی مددجویان و حمایت از آنان در قالب اشتغال و خودکفایی با ارائه‌ آموزش‌های مؤثر فنی و حرفه‌ای و مشاوره‌های شغلی همراه است تا بتوانیم در راستای توانمندی خانواده‌ها قدم‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زمینه‌ اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های کاری این نهاد مقدس است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد بی‌بضاعت جامعه از مهمترین اهداف کمیته‌ امداد است.

زلالی با تقدیر از بانک‌‌های عامل که نهایت همکاری را با این نهاد دارند، ابراز امیدواری کرد: با درایت و همکاری دیگر سازمان‌ها، ادارات و همچنین مردم خیر استان بیش از پیش در جهت فقرزدایی از جامعه، رفع مشکلات اساسی نیازمندان و توانمندسازی آنان تلاش کنیم.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول