اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌شانه‌ساززاده ‌در‌ اجتماع ‌بسیجیان خمین مطرح کرد

‌آمادگی بسیجیان برای ‌خودکفایی کشور و ارتقا و بهبود سطح معیشت مردم

معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سازمان بسیج کشور ‌از آمادگی بسیجیان برای تلاش در راستای خودکفایی کشور و ارتقا و بهبود سطح معیشت مردم خبر داد.

‌آمادگی بسیجیان برای ‌خودکفایی کشور و ارتقا و بهبود سطح معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار مرتضی شانه‌ساززاده ‌ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان خمین اظهار داشت: بسیج از چنان قدرت و اقتداری برخوردار است که تمام دشمنان را به ترس و دلهره مبتلا کرده است.

وی تصریح کرد: بسیج به عنوان بزرگ‌ترین نیروی مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانسته خدمات ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به کشور عرضه کند و در پشتیبانی از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پیش‌قدم باشد.

معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سازمان بسیج کشور در ادامه از آمادگی بسیجیان برای تلاش در راستای خودکفایی کشور و ارتقا و بهبود سطح معیشت مردم خبر داد و گفت: بسیجیان هم اکنون این آمادگی را دارند که برای خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف تلاش کرده و به عنوان الگوی مهم خودکفایی ظرفیت بالای خود را به اقشار جامعه عرضه کنند.

شانه‌ساززاده گفت: طی دهه‌های اخیر بسیجیان با حضور در طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌های بسیج سازندگی موجب دور شدن چهره ‌محرومیت از نقاط محروم و دور افتاده شده و امروز نیز تلاش خود را برای خودکفایی کشور در عرصه تولید با اجرای طرح‌های مختلف محرومیت‌زادیی به کار بسته است.

وی با تقدیر از حضور گسترده بسیجیان در این اجتماع گفت: حضور نوجوانان و جوانان بسیجی سازمان یافته در گردان‌ها، ضمن یادآوری خاطرات و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فرصت بسیار مغتنمی برای بازگویی موفقیت‌های این نهاد مردمی در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/87006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول