اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

تعامل دستگاه‌ها با دستگاه قضایی موجب کاهش مشکلات می‌شود

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس گفت: تعامل دستگاه‌ها با دستگاه قضایی موجب کاهش مشکلات می‌شود.

تعامل دستگاه‌ها با دستگاه قضایی موجب کاهش مشکلات می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اراک، اظهار داشت: برقراری تعامل و ارتباطی سازنده بین دستگاه‌های مختلف موجب کاهش مشکلات شده و به روند رو به رشد برنامه‌ها سرعت می‌بخشد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی به دلیل گستردگی با مسائل و مشکلات عدیده‌ای مواجه است که برای ارائه خدمات هر چه بهتر از سوی این نهاد به مردم باید مسئولان دستگاه‌ها تعامل خوبی با این نهاد داشته باشند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: خوشبختانه با وجود مشکلات عدیده‌ای که در زندان‌‌ها وجود دارد، مدیران زندان مرکزی اراک به خوبی توانسته‌اند اقدامات ارزنده‌ای در راستای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز انجام داده و در این راه به توفیقات ارزشمندی نیز دست یابند.

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی نیز گفت: جامعه بدون جرم و مجرم در هیچ نقطه‌ای از کره زمین وجود ندارد و جرم و مجرم پدیده طبیعی هر منطقه‌ای است.

خشایار جمشیدی افزود: مسئله مهمی که وجود دارد نحوه برخورد با جرم و تلاش در راستای شناسایی علل و عوامل جرم به منظور کاهش آنها است که این مهم به تنهایی از عهده یک دستگاه بر می‌آید و همکاری و مشارکت و تعامل همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

نماینده مردم شهرستان اراک و دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف زندان اراک به گفتگوی چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول