اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید کرمانشاه تاکید کرد

ایجاد وحدت و همدلی در استان بر مبنای تعامل

استاندار جدید کرمانشاه با تاکید بر ایجاد وحدت در استان، تصریح کرد: کرمانشاه استانی با تنوع قومی و مذهبی است که باید همه با حس وحدت به پیشرفت آن کمک کنیم.

ایجاد وحدت و همدلی در استان بر مبنای تعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار پیشین و استاندار جدید کرمانشاه اظهار داشت: هنگامی که همه نگران بودند، مقام معظم رهبری به‌خوبی ما را با عزت به‌جایی رساندند که هم انرژی هسته‌ای داریم و هم با جنگ مواجه نشدیم.

بابادی ادامه داد: استان کرمانشاه خدمات بسیار زیادی به انقلاب داشته و مقام معظم رهبری فرمودند "کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است".

وی با بیان اینکه با افراد زیادی که عموما غیرکرمانشاهی بودند درباره این دیار صحبت کرده‌ام و هیچ‌کس در صفات خوب مردم این دیار شک نداشت، گفت: من از دیار زاگرس هستم و امیدوارم مجری دستورات دولت تدبیر و امید باشم.

استاندار جدید کرمانشاه به توصیه‌های رئیس جمهور برای ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: رمز موفقیت من در خراسان‌جنوبی در زمان تصدی استانداری ایجاد وحدت در بین مدیران استان بود.

رضایی‌بابادی با تاکید بر ایجاد وحدت و هم‌دلی در استان و تعامل بیشتر براساس گفت‌و‌گو و حل مسالمت‌آمیز مسائل، تصریح کرد: کرمانشاه استانی با تنوع قومی و مذهبی است که باید همه با حس وحدت به پیشرفت آن کمک کنیم.

انتهای پیام/2700/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول