اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد

تسریع در اتمام پروژه‌های سازمان نوسازی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست بررسی بافت‌های فرسوده جنوب شرق تهران بر تسریع در اتمام پروژه‌های سازمان نوسازی تاکید کرد.

تسریع در اتمام پروژه‌های سازمان نوسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی طلایی ظهر امروز در نشست بررسی بافت‌های بررسی بافت‌های فرسوده جنوب شرق تهران با تقدیر از تلاش‌های مدیر و مجموعه مدیریت شهری جنوب شرق تهران اظهار داشت: اقدامات خوبی در منطقه انجام شده که شهروندان به‌زودی نتیجه آن را خواهند دید، ضمن اینکه مصوبات خوبی به تصویب رسیده و امیدواریم با کمک خداوند متعال و امکاناتی که در جنوب شرق تهران وجود دارد بتوانیم کارهای خوب و ماندگاری را انجام دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بر تسریع در اتمام پروژه‌های سازمان نوسازی، ارائه تسهیلات در صدور پروانه بافت فرسوده و تشویق شهروندان برای ساخت و ساز در این محدوده، تکمیل سرانه‌های خدماتی و فرهنگی، ادامه نهضت توسعه عمرانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... ، بازگشایی شبکه معابر و توجه ویژه به سرمایه‌گذاری عمران محل تاکید کرد تا محل یک شکل زیبا و جدید به خود بگیرد.

این گزارش حاکی است، نشست بررسی بافت‌های فرسوده جنوب شرق تهران با حضور مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مدیر عامل سازمان نوسازی و مدیرکل شهرسازی شهرداری تهران، معاونان منطقه و اعضای شورایاری محلات دارای بافت فرسوده منطقه در مسجد الزهرا (س) واقع در محله مینابی جنوب شرق تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول