اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کردستان:

16 کانون مطالعاتی آمریکا، ایران را تهدیدی برای ایالات متحده می‌دانند

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان گفت: در کشور آمریکا 16 کانون مطالعاتی و تصمیم‌سازی وجود دارد که همه آنها ایران را تهدیدی برای آن کشور می‌دانند.

16 کانون مطالعاتی آمریکا، ایران را تهدیدی برای ایالات متحده می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری پیش از ظهر امروز در همایش توانمندسازی معلمین در مقابله با جنگ نرم با عنوان هادیان بصیر که با حضور 600 نفر از معلمان شهرستان سنندج در کانون شهدای گمنام این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کانون‌های مطالعاتی آمریکا تصمیم‌سازی کرده و برای اجرا آن را در اختیار دولت قرار می‌دهند.

به گفته رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه بیت‌المقدس کردستان، همه این کانون‌ها کشور ایران را تهدیدی برای کشور آمریکا می‌دانند.

وی افزود: عده‌ای از آنها معتقدند که ریشه تهدیدات ایران علیه آمریکا در ذات و مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این الگویی برای سایر کشورهای اسلامی است.

عسکری تصریح کرد: تعدادی از این کانون‌ها ریشه تهدیدات را در رفتار ایرانی‌ها می‌دانند که منافع آمریکا را به خطر می‌اندازند و عده‌ای نیز ریشه این تهدیدات را در توانمندی سازمان‌هایی چون سپاه و بسیج بشمار می‌آورند.

به گفته رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه بیت‌المقدس کردستان، نخبگان و مسئولان رده بالای نظام و در رأس آنها مقام معظم رهبری از دیگر مولفه‌های تهدیدات نظام اسلامی علیه کشور آمریکا و منافع آن کشور در جهان به زعم برخی از کانون‌های مطالعاتی و تصمیم‌سازی آمریکا هستند.

وی یادآور شد: آنها بر اساس این نوع تهدیدات، چهار مدل مقابله‌ای شامل؛ روش تعامل‌گرایانه و یا تهدید و فشار، جنگ سخت و جنگ نرم را طراحی و پیشنهاد کرده‌اند.

عسکری سیاست تحدید را برای جلوگیری از پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف و سیاست جنگ نرم را با هدف آندولیسه کردن نظام برای فروپاشی از درون برگزیده‌اند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه بیت‌المقدس کردستان، اضافه کرد: 10 مرکز از مراکز 16گانه مطالعاتی و تصمیم‌سازی دولت آمریکا معتقد هستند که تنها راه مقابله را جنگ نرم دانسته‌اند و بر همین اساس نیز امروز فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نشست‌ها و همایش‌هایی با هدف روشنگری و بصیرت‌افزایی صورت می‌گیرد که امید است قشر روشنفکر و تحصیلکرده معلمین نیز که وظیفه هدایت و تربیت نیروی انسانی آینده‌ساز کشور را عهده‌دار هستند، در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/79001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول