اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت توزیع برق گچساران:

آیا با قطعی نیم‌ساعته برق، باید قطعی آب ایجاد شود

رئیس شرکت توزیع برق گچساران در پاسخ به اظهارات رئیس آبفای شهری این شهرستان مبنی بر قطعی برق، دلیل قطعی آب اخیر مناطقی از گچساران بوده است، گفت: آیا با قطعی نیم‌ساعته برق، باید قطعی آب ایجاد شود.

آیا با قطعی نیم‌ساعته برق، باید قطعی آب ایجاد شود

علی روانگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در واکنش به مصاحبه رئیس آبفای شهری دوگنبدان در پی قطع آب مناطقی از این شهر در یک آبان‌ماه امسال با عنوان «مشکل قطعی آب در گچساران قطعی برق بود» به خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در پاسخ مصاحبه مدیر محترم اداره آبفای شهری با خبرگزاری فارس در گچساران در خصوص مشکل قطعی آب بخش‌های از شهر دوگنبدان که آن را به قطعی برق ارتباط داده، نکاتی را بازگو می‌کنم.

وی افزود: کلیه خاموشی‌های با برنامه شرکت توزیع برق گچساران از طریق صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده و در برخی موارد نیز از طریق پیامک و تماس تلفنی به مشترکان پرمصرف اطلاع‌رسانی شده است.

روانگرد با اشاره به قطعی برق در ایستگاه اصلی توزیع بر اثر بارش باران تصریح کرد: وجود تجهیزات حفاظتی در ایستگاه اصلی هنگام بارندگی و صاعقه سبب قطع خودکار کلید از ایستگاه اصلی می‌شود.

رئیس شرکت توزیع برق گچساران ابراز کرد: البته این قطعی خودکار کلید، سبب جلوگیری از خسارات وارده به تأسیسات برق شده که وصل مجدد آن منوط به عادی شدن شرایط جوی است.

روانگرد در پاسخ به اظهارات رئیس اداره آبفای شهری دوگنبدان مبنی بر«مشکل قطعی آب در گچساران، قطعی برق بود» با طرح سئوالی گفت: با توجه به اطلاعیه‌های ستاد بحران مبنی بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی قبل از بارندگی آیا با قطع نیم ساعته برق باید مشکل قطعی آب وجود داشته باشد؟

وی با بیان این‌که مخازن آب گچساران در صورت بروز هرگونه اشکالی «قطعی برق یا سوختن پمپ» تا 48 ساعت پاسخگوی آب شهرستان است، متذکر شد: علی‌رغم وجود مخزن 35 هزار متر مکعبی ذخیره آب در گچساران که به‌طور قطع اگر برنامه‌ریزی دقیقی صورت می‌گرفت؛ پاسخگوی 48 ساعت تأمین آب شهری بود، متأسفانه مسئولان مربوطه زمان آبگیری و ذخیره‌سازی را به دقیقه 90 موکول کردند.

روانگرد تأکید کرد: داشتن موتور برق اضطراری برای استفاده مشترکان پرمصرف لازم و ضروری بوده که از طرف اداره آبفای شهر دوگنبدان اصلاً توجهی به این موضوع نشده است.

این مسئول در شرکت توزیع برق گچساران عنوان کرد: جاده دسترسی به لین برق پمپ‌های آب نزدیک به روستای هسته‌کوه وجود ندارد که احداث و مرمت این جاده به عهده متقاضی است.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول