اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

70 درصد انرژی مصرفی سمنان صرف فعالیت‎های تولیدی می‎شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: 5/72 درصد انرژی مصرفی استان سمنان صرف فعالیت‎های صنعتی و کشاورزی می‎شود.

70 درصد انرژی مصرفی سمنان صرف فعالیت‎های تولیدی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق سمنان، سیدمحمد موسوی‎زاده در نشست شورای اندیشه و هم‎فکری سازمان بسیج مهندسین که با رویکرد بخش صنعت برگزار شد، با بیان اینکه 2/6 درصد مشترکان استان سمنان به لحاظ تعدادی به بخش صنعت و کشاورزی اختصاص دارد، افزود: 49 درصد انرژی استان سمنان در صنعت و 23/5 درصد در بخش کشاورزی مصرف شده و این موضوع بیان‎گر جهت‎گیری توسعه استان سمنان به سمت کار تولید است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه بالاترین میزان سرانه شبکه توزیع کشور به جهت پراکندگی مربوط به این استان است، اظهار داشت: وجود شاخص‎های قابل اطمینان در بخش‎های فنی و بهره‎برداری و ضریب پایداری خطوط و تأسیسات برقی در مناطق صنعتی از ویژگی‎های بارز صنعت توزیع برق سمنان محسوب می‎شود.

موسوی‎زاده با اشاره به اینکه از سال گذشته تا به حال 17 رزمایش خدمت متعالی در راستای اصلاح و بهینه‎سازی شبکه‎های برق‎رسانی به اجرا درآمده است، تصریح کرد: هشت رزمایش صرفاً برای بهسازی تأسیسات و تجهیزات برقی شهرک‎های صنعتی عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق یکی از حوزه‎های کلیدی در توسعه است، یادآور شد: با مشارکت مشترکان صنعتی استان سمنان در اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات امسال بیش از سه میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی صرفه‎جویی شده و از انتشار حدود سه هزار تن گازهای آلاینده در محیط زیست جلوگیری به عمل آمده است.

گفتنی است؛ این نشست با حضور معاون امور عمرانی استانداری سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، رئیس سازمان بسیج مهندسین و جمعی از مدیران کل و مهندسان بسیجی دستگاه‎های اجرایی استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول