اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اختصاص 774 میلیون تومان برای توسعه شبکه برق روستایی ملایر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اختصاص 7 میلیارد و 748 میلیون ریال در راستای توسعه، بهسازی و اصلاح شبکه‌های برق و روشنایی معابر روستایی در شهرستان ملایر خبر داد.

اختصاص 774 میلیون تومان برای توسعه شبکه برق روستایی ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر پنج شنبه مدیرعامل شرکت برق استان همدان به همراه جمعی از مدیران و معاونان از تأسیسات و پروژه‌های برق شهرستان ملایر و بخش‌های تابعه شامل سامن، جوکار و ازندریان بازدید کردند.

طی این بازدید مشکلات پروژه‌ها و درخواست‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برق‌رسانی به تمام روستاها در سطح استان اظهار کرد: برق‌رسانی به دو روستای قشلاق پیرحیاتی و خوشآب شهرستان ملایر نیز در دستور کار قرار دارد.

حاجی‌رضا تیموری با اشاره به بررسی مشکلات چاه‌های آب کشاورزی افزود: چاه آب زمان‌آباد نیز برق‌دار می‌شود.

وی با اشاره به بند 69 توسعه شبکه‌های برق روستایی اضافه کرد: در این راستا با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 470 میلیون ریال 11 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای تمام روستاهای ملایر در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: توسعه و بهسازی شبکه برق روستای ازناو برای واگذاری به متقاضیان جدید در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

وی ادامه داد: در زمینه اصلاح شبکه‌های روستایی نیز 3 میلیارد و 788 میلیون ریال اعتبار برای اصلاح 17 کیلومتر از شبکه‌های فشار ضعیف روستایی در روستاهای ملایر اختصاص یافته است.

تیموری با تأکید بر رفع ضعف ولتاژ روستاهای شهرستان ملایر  بیان داشت: تقویت شبکه و رفع ضعف ولتاژ برق مشترکان در راستای جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی از مهم‌ترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تأمین روشنایی برق معابر روستایی اظهار کرد: 49 میلیون تومان نیز در راستای تهیه 60 عدد چراغ برای روشنایی معابر روستاها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در بازدید از مسکن‌های مهر ملایر نیز ابراز داشت: روشنایی معابر مساکن مهر در راستای رفاه حال ساکنان و تأمین امنیت مساکن باید تسریع شود.

وی یادآور شد: مساکن مهری که تاکنون برق‌رسانی نشده‌اند قبل از اسکان متقاضیان بلافاصله برقدار و تحویل داده می‌شود.

تیموری با اشاره به اهمیت تأمین برق معابر ابراز داشت: در این راستا روشنایی معابر جدیدالاحداث بلوار سلامت نیز با اعتبار 3 میلیارد ریال شامل یک هزار و 700 متر شبکه معابر شهری به بهره‌برداری رسیده است.

وی مهم‌ترین مأموریت شرکت توزیع نیروی برق را کاهش تلفات عنوان کرد و گفت: در بحث کاهش تلفات ملایر از 25 درصد به 15 درصد نیز پروژه‌هایی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به پروژه‌های تعریف شده بیان داشت: ‌این پروژه‌ها شامل 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 49 دستگاه پست هوایی، 71 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و... است.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌ها و بررسی آنها از طریق شرکت‌های مشاور انجام شده است، افزود: اجرای این طرح‌ها نیازمند 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار است که برای تأمین اعتبار به شرکت توانیر اعلام شده است.

تیموری با اشاره به بررسی تعداد تعهدات ایجاد شده بابت شبکه‌های فشار ضعیف تصریح کرد:‌ کنتورهای فروخته شده به سرعت نصب و به روزرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به خریداری تجهیزات مورد نیاز ادارات برق ابراز داشت: این مهم در راستای خدمات‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مشترکان صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر در جذب اعتبارات نیاز به همراهی و مشارکت فرماندار، نمایندگان و مردم شریف منطقه دارد که انتظار می‌رود با مجموعه شرکت برق همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول