اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه ساری:

انتقادها به مذاکرات ژنو منصفانه باشد

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه باید انتقادها به مذاکرات ژنو منصفانه باشد، گفت: شش قدرت در مقابل ما بودند و ظریف را در مقابل خود داشتند.

انتقادها به مذاکرات ژنو منصفانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان، اظهار داشت: دکترین مهدویت نیازمند پژوهش گسترده است و انتظار داریم کار مهم فرهنگی جامع‌الاطراف انجام دهیم.

وی با اعلام تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، ادامه داد: تقوا منشا همه فضیلت‌ها است که این توشه را باید در سفره خود داشته باشیم.

طبرسی افزود: تحول تاریخی در بعد از انقلاب اسلامی را در دنیا شاهد هستیم که توافق ژنو است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: در جامعه آزاد و چند صدایی هستیم و صحبت‌هایی در مورد ژنو وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید انتقادها منصفانه باشد، تصریح کرد: شش قدرت در مقابل ما بودند و دکتر ظریف را در مقابل خود داشتند.

طبرسی با اشاره به اینکه پیچ خطرناک تاریخی که برای ما پ̱یش آمد و 10 سال این قفل گشوده نمی‌شد، گفت: با رهبری حکیمانه و هوشمندانه رهبری و استقامت مردم خوب، این کار صورت گرفت و بعد از 10 سال به این نرمش تن دادند.

وی با بیان اینکه آنها جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی‌شناختند، اظهار داشت: وقتی گفتند جمهوری اسلامی مجاز است پنج درصد غنی‌سازی داشته باشد، همین مقدار که آمدند تسلیم شدند و قبول کردند که در جهان نظامی است به نام جمهوری اسلامی و باید بپذیرند و ناچار شدند به‌گونه‌ای اسرائیل و عربستان را راضی نگه دارند و مذاکره را هم جدی بگیرند.

امام جمعه شهرستان ساری، یادآور شد: می‌دانند تا با جمهوری اسلامی هم‌آهنگ نشوند نمی‌توانند مشکلات کشورها را حل کنند و امروز، جمهوری اسلامی یک قدرت است.ناتو جرات نمی‌کند نگاه چپ به ما داشته باشد.

طبرسی با اشاره به اینکه باید در برابر زیاده‌خواهی آنها بایستیم و خیلی هم اطمینان نداشته باشیم و به آنها بدبین باشیم، افزود: در مذاکرات بعدی، حق مسلم قانونی جهانی کشور را بگیریم.

خطیب نماز جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه بسیج میقات پابرهنگان است، تصریح کرد: هفته بسیج، هفته عشق است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دریا در عصر حاضر اهمیت خاصی دارد، یادآور شد: قدرت‌ها دریاها را گرفته‌اند و تا نیروی دریایی دریا دل نداشته باشیم نمی‌توانیم در مقابل دشمنان استقامت کنیم.

طبرسی ادامه داد: امروز ارتش به معنای عام، سپاه و بسیج تحت فرماندهی واحد و کل به نام مقام معظم رهبری قرار دارد و  دشمن نمی‌توان نگاه چپ داشته باشد.

وی گفت: ارتش منظم و مرتب به تنهایی جواب نمی‌دهد، ارتشی جواب می‌دهد که علاوه بر دانش نظامی، بینش توحیدی داشته باشد و این امتیاز ارتش ما است.

خطیب نماز جمعه ساری، با اشاره به اینکه دریا مربوط به جمهوری اسلامی است و حافظ می‌خواهد، متذکر شد: پیشرفت‌های خوبی در نیروی دریایی داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در مازندران درباره برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی ابن‌شهرآشوب ساروی، اظهار داشت: مازندران از این شخصیت‌ها زیاد دارد و باید این گنج‌های فرهنگی را استخراج و استفاده کنیم.

انتهای پیام/86007/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول