اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

عصبانیت اسرائیل نشانه حقانیت ایران در مذاکرات هسته‌ای است

امام جمعه دماوند گفت: عصبانیت اسرائیل از روند مذاکرات هسته‌ای، نشان‌‏دهنده حقانیت جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات است.

عصبانیت اسرائیل نشانه حقانیت ایران در مذاکرات هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دماوند در مسجد جامع این شهر بیان کرد: دشمنان ما احمق هستند؛ چراکه ضرر سکوت، کمتر از اعتراض بود.

امام جمعه دماوند ایران امروز را کانون توجه 6 قدرت برتر جهان خواند و افزود: این‌ها در واقع 6 بت هستند که یک بت به نام اسرائیل در مقابل‌شان قرار گرفته است.

علاءالدینی اقتدار کشور را قبل از غنی‏‌سازی 20 درصدی دانست و ادامه داد: کشور ما در حال حاضر نیازی به 20 درصد غنی‏‌سازی ندارد؛ چراکه ما در سخت‌ترین شرایط و در دوران فشار و تحریم به 20 درصد دست یافتیم و البته این غنی‌سازی بومی شده و برگشت‌پذیر است.

تیم مذاکره کننده ایران کار خود را به خوبی انجام داد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه امروز توپ را در میدان دشمن انداخته‌‏ایم، گفت: تیم مذاکره کننده ایران کار خود را به خوبی انجام داد و اکنون نوبت طرف مقابل است که حسن نیت و صداقت خود را به ما ثابت کند.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه مردم امروز نه زیاد شاد و نه ناراحت باشند، اظهار کرد:‌ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، این مذاکره از اول هم برای ما برد ـ برد بوده و حتی اگر نتیجه در آینده به نفع کشور نباشد، تجربه‌ای دیگر کسب شده است.

وی مردم ایران را مردمی باتجربه مقابل دشمن خواند و افزود:‌ ما مقابل امتیازات دشمن، اصول و ارزش‌‏های انقلاب و نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.

خدمات مسئولان گذشته در توسعه فناوری هسته‌ای فراموش نشود

علاءالدینی به اعتماد مقام معظم رهبری، مردم و مجلس به دستگاه دیپلماسی کشور اشاره و تصریح کرد: این انتظار را هم داریم که در گزارش دادن به مردم، خدمات مسئولان گذشته در توسعه و پیشرفت دانش و فناوری هسته‌ای فراموش نشود.

وی در ادامه به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا اشاره و بیان کرد: جان کری گفت که امتیازدهی امروز ما به ایران از روی اجبار بود؛ چون زمانی که ایران به ما پیشنهاد مذاکره داد و ما نپذیرفتیم،‌ تنها 160 سانتریفیوژ در ایران وجود داشت، ولی امروز ایران 19 هزار سانتریفیوژ دارد و اگر این امتیاز را نمی‌دادیم،‌ این تعداد در آینده به 50 هزار عدد می‌رسید.

انتهای پیام/2568/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول