اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

مذاکرات هسته‌ای قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش داده است

امام جمعه بیله‌سوار گفت: مذاکرات هسته‌ای اخیر و توافق در ژنو قدرت چانه‌زنی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و بین‌‌المللی افزایش داده است.

مذاکرات هسته‌ای قدرت چانه‌زنی ایران را افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله‌سوار اظهار کرد: در این مذاکرات جمهوری اسلامی ایران به نتایج افتخارآمیزی دست پیدا کرد که مهم‌ترین آن شکست گروه 1+5 در خباثت با جمهوری اسلامی ایران و اهداف صلح‌طلبانه کشورمان بود.

وی گفت: هرچند شش کشور به ظاهر قدرتمند دنیا تلاش کردند تا قدرت هسته‌ای ایران را محدود کنند اما مردم ایران با تکیه بر سه عنصر ولایت‌پذیری، بصیرت و استقامت توانست راه‌های سخت تحریم و تهدید را سپری کند و در اوج اقتدار و صلابت حقانیت خود را به اثبات برساند.

وی به وعده‌های شش ماهه غرب برای برچیدن بساط تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: اگر در این شش ماه غربی‌ها به وعده خود عمل نکنند به یقین با سرزنش جامعه جهانی روبه‌رو خواهند شد و بار دیگر حقیقت قدرت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نمود پیدا می‌کند.

قیاسی اضافه کرد:‌ ما در این مذاکرات نه تنها از در صداقت و شفافیت وارد شدیم بلکه سعی کردم حقوق جهانی و بین‌المللی که آژانس تعیین کرده به خوبی به اثبات برسانیم و به غرب بفهمانیم که به ذره‌ای از آنها عدول نکرده‌ایم.

وی با گرامیداشت روز مجلس و شهادت آیت‌الله مدرس تصریح کرد: مجلس ما امروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری مجلسی مقتدر و همراه با دستاوردهای ارزشمند در حوزه قانون‌گذاری برپایه عقلانیت و شریعت اسلام است و هیچکس نمی‌تواند به صلابت مجلس شورای اسلامی شک و شبهه‌ای داشته باشد.

امام جمعه بیله‌سوار در پایان گفت: آیت‌الله مدرس که خود پرچمدار مبارزه با مستکبران است در حیات طیبه خود اجازه نداده قوه مقننه آماج حملات بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب قرار گیرد.

انتهای پیام/62001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول