اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تولیت زیارتگاه آیت‌الله مدرس خبر داد

حضور مسئولان کشوری و محلی در مراسم بزرگداشت شهید مدرس

رئیس تولیت زیارتگاه آیت‌الله مدرس با تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفتاد و ششمین سالروز شهادت این عالم مجاهد از سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در کاشمر خبر داد.

حضور مسئولان کشوری و محلی در مراسم بزرگداشت شهید مدرس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه سالروز بزرگداشت شهید آیت‌الله مدرس نشست خبری هفتاد و ششمین سالروز این مجاهد ظهر امروز در محل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حمزه سپهریان رئیس تولیت آستان حسین بن موسوی الکاظم در شهرستان طبس و مدیر مجتمع فرهنگی و زیارتگاه آیت‌الله مدرس در کاشمر ضمن گرامیداشت روز مدرس بیان کرد: در سال 73 تولیت این آستان به آستان قدس رضوی واگذار شد که می‌توان گفت در این واگذاری اقدامات زیادی در جهت پیشرفت این زیارتگاه انجام گرفته که این زیارتگاه را با سایر امامزادگان شهرهای دیگر کشور در درجه برابری قرار می‌دهد.

سپهریان در ادامه از برنامه‌های مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدرس به مناسبت بزرگداشت هفتاد و ششمین سالروز شهادت این عالم مجاهد خبر داد و افزود: این مراسم از روز سه‌شنبه 5 آذر همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز ‌می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر آستان قدس رضوی در همین روز و همچنین مراسم شب شعر شهید مدرس با حضور شعرای برجسته کشوری در روز چهارشنبه 6 آذر در ساعت 18 خبر داد و افزود: قرائت ادعیه روح بخش کمیل و ندبه با مداحی مداحان برجسته کشور نیز برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی آیت‌الله مدرس از برگزاری نماز جمعه این هفته شهرستان در جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله مدرس و مراسم سخنرانی حجت الاسلام سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد و افزود: مراسم نکوداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس با حضور مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان کاشمر در روز یکشنبه دهم آذر ساعت 9 صبح و همچنین حرکت نمادین نوآموزان مهدالرضا از میدان مرکزی شهر در ایام سالروز شهادت آیت‌الله مدرس به طرف زیارتگاه این عالم در روز 9 آذر برگزار می‌شود.

سپهریان در ادامه از سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه در شهرستان کاشمر خبر داد و عنوان کرد: هنوز ساعت مشخصی برای سخنرانی ایشان به ما اعلام نشده است.

وی در پایان از برگزاری مسابقات فرهنگی غیر حضوری از طریق وب‌سایت مجتمع خبر داد و افزود: اجرای نمایش شهید آیت الله مدرس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی شهرستان و ارسال مطالب و تصاویر جدید و زیارتگاه برای روزنامه‌های کثیرالانتشار از دیگر برنامه‌های سالروز این عالم مجاهد است.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول