اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

اندیشه شهید مدرس باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود

فرماندار کاشمر با اشاره به جایگاه کنونی کشور در دنیا گفت: در شرایط کنونی جامعه نیازمند تفکر و اندیشه شهید مدرس است که باید به صورت علمی نهادینه شود.

اندیشه شهید مدرس باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفتادوششمین سالگرد شهید آیت الله مدرس اظهار داشت: اگر چه شهید مدرس تنها 69 روز در زمان حیاتشان میهمان مردم کاشمر بودند، اما امروز روح ملکوتی این عالم مجاهد همچنان بر فراز آسمان کاشمر پایدار است و قبرش به زیارتگاهی برای مردم این شهر و مسافران و زائران تبدیل شده است.

وی با اشاره به مذاکرات دور سوم نشست ژنو یادآور شد: قطعا تیم مذاکره کننده و دیپلمات‌های ایرانی با بهره‌گیری از سخنان شهید آیت‌الله مدرس که سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما، در پای میز مذاکره حاضر می‌شوند و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، تنها در راه دین گام بر می‌دارند تا بار دیگر عظمت و اقتدار ملت ایران را در دنیا به نمایش بگذارند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سالگرد امسال باید متمایز از سالهای گذشته برگزار شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که در سطح کشور و دنیا وجود دارد باید تلاش کنیم تفکر و اندیشه شهید مدرس در جامعه رسانه‌ای و عملی‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی امکانات و مجموعه اداری شهرستان جهت برگزاری باشکوه آئین هفتادوششمین سالگرد شهید آیت الله سید حسن مدرس در دهم آذرماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شخصیت‌ها و مسئولان کشوری و استانی آماده است، تصریح کرد: خوشبختانه با تعاملی که با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در سطح شهرستان وجود دارد مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این گزارش حاکی است، همه ساله و در 10 آذر ماه همزمان با سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس، آئین بزرگداشت این شهید راه حق و حقیقت با حضور مسئولان و شخصیت‌های کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم کاشمر در زیارتگاه این شهید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول